| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 september 2007
| Hoi, Als ik normaal 2x met linkermuisknop klik opent het bestand zich, maar nu gebeurt er niks, als ik op rechtermuisknop klik staat er ook geen "openen..." meer. Nu doe ik het even via "Openen met...". Maar gewoon dubbelklikken was toch wel iets makkelijker. Hoe kan ik dit terug krijgen? Groet, Stan |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| De programma's waarmee je die rommel opent moet je even starten en dan zoeken in opties naar iets wat neer komt op bestandsassociatieis herstellen. En ik zou metteen ff HitmanPro draaien. Volgens mij zit er wat spyware op je pc, anders gebeurt dat niet. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Hmm... Hij herkent dus wel wat voor een bestand dat is... Ik raad je aan TuneUp Utilities ff te draaien. Heeft een trialversie van 30 dagen, dus dat werkt wel een paar keer.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Ik heb Tuneup met serial, ik start TuneUp RegistryCleaner, leek me wel logisch. Ik draai TuneUp zon 1x in de maand, maar vind dan bijna niks, dus ben benieuwd. Tot nu toe nog niks veranderd (en ik kan trouwens alleen geen bestanden openen die je normaal met WMP opent). Ik kan pas de 27de weer komen Laatst gewijzigd door Stanm2 : 23-03-2008 om 20:44. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Probeer eens met de instellingen van windows te rotzooien in dat progje. Zo heb ik een keer een onzichtbare startbalk weer tevoorschijn getoverd.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Is het bij alle bestanden of alleen een bepaald type?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Gezien de dingen die Bartjez hier normaal post, heb ik niet het idee dat het bij hem op te lossen was door explorer opnieuw te starten of de computer te rebooten.En beantwoord mijn vraag eens, is redelijk essentiële informatie bij een probleem als dat van jou.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Ik heb trouwens niet gezegd dat het wordt opgelost door je computer te rebooten. En je antwoord heb ik al gegeven Demoniac: Citaat:
Laatst gewijzigd door Stanm2 : 25-03-2008 om 17:02. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Openen van dremel | PeaceMaker | Elektronica Junkies | 4 | 1-08-2005 17:17 |
| bestand dat niet wil openen | Trucker | Software Junkies | 1 | 23-09-2004 18:42 |
| .bin files openen | tongue_of_colicab | Software Junkies | 16 | 13-10-2003 17:16 |
| Cd-Lade openen met snelkoppeling | Eergassie | Software Junkies | 13 | 7-04-2003 13:26 |
| .CUE bestand, waarmee openen??? | Dj Tw@n | Software Junkies | 7 | 30-03-2003 14:12 |