| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2007 Locatie: Zeeland
| Helleuw.. Ik zit al een tijdje te denken over een window in mijn case te maken, Nu heb ik van mijn hv leraar op school een groot genoeg stuk plexiglas gekregen maar het is 6 mm. Is dit erg ? Ik heb ook m3 boutjes van de Gamma. Ik ga binnen kort wat CCFL's kopen, en nieuwe fans met blauw licht, ook een nieuwe koeler. Plus een dremel volgende week. Niet van het dure merk dremel maar een ander merk... Heeft er nog iemand tipc waar ik op zou moeten letten als ik de window er in ga maken ? De Window tut heb ik al iets van 10x doorgelezen ![]() Als ik de window en ccfl's erin heb geplaats mogen de fotos dan in dit topic ? # Dylan.
__________________ "Hmm ja vind ik ook joh..." |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 juli 2007 Locatie: Zeeland
| Citaat:
De Dremel is voor in mijn case zelf, dat die ik maar niet met een figuurzaag ![]() ![]()
__________________ "Hmm ja vind ik ook joh..." | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik heb zelf een window gehad van 5mm, dat ging prima. Het enige verschil is gewoon de dikte en een beetje gewicht...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Volgens mij zijn zo'n beetje alle vragen wel redelijk beantwoord Voor het bewerken van plexi kun je ook nog eens de tutorial over plexi bewerken kunnen doornemen. (Enne, één keer goed lezen kan trouwens ook, hoeft geen 10 keer hoor )Citaat:
Het lijkt me overzichtelijker als je je vorderingen dáár plaatst, of als het een groter project word kun je een CIP-topic maken.
__________________ Those were the times... | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| window maken | brutality | Casemod Junkies | 9 | 22-10-2007 20:36 |
| Window maken | eattea | Casemod Junkies | 16 | 24-05-2004 17:25 |
| CM vragen (Stealthing en een raampie maken) | PreatORiAn | Casemod Junkies | 5 | 27-09-2003 23:27 |
| Window en blowholes maken | Syzzer | Casemod Junkies | 15 | 28-01-2003 19:52 |