| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2008 Locatie: grunn.. :P
| hallo. ik ben duz even gaan kijken hoe ik kabels kon wegwerken in mijn case ( antec 900 ) heeft misschien iemand tips hoe ik zo min mogelijk kabels weg kan werken.. ?? mijn moederbord is m2n32 sli express deluxe. iemand ervaring met dit?? pleas help me ![]() ![]() ![]() excusses als dit verkeerde plek is war ik deze vraag stel ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Over het algemeen komt het vaak neer op het sleeven van je voeding, en de draden wegwerken achter je moederbord etc. Echt concrete tips aangaande jou specifieke kast en mobo kan ik je niet geven. Gewoon kijken waar ruimte is, en daar je draden instoppen. Een beetje creativiteit kan geen kwaad zou ik zeggen, dus gewoon lekker zelf proberen. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Je zou kunnen proberen om je overgebleven kabels in een lege drivebay te proppen. Achter je mobotray is ook een goeie, maar misschien past het niet met grotere stekkers. Ook het sleeven van je voeding is een goeie optie.
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Misschien heb je aan deze tutorial wel iets ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Als je dingen normaal behandelt gaat het niet zomaar stuk En al doende krijg je steeds meer in de gaten wat slim is om te doen of niet ![]() Ik bedoel: begin eens met je systeem helemaal uit de kast te schroeven, alle onderdelen los te halen, en weer terug te zetten. Als je dat zonder problemen voor elkaar krijgt heb je direct wat ervaring met hoe het werkt. Dan zie je ook dat het niet echt eng is ofzo ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| bedankt voor de tip ![]() ik denk dat ik voor kabels weg werken onder in bij mijn voeding een gat maak zodat de kabels via zij paneel zo naar de goede plek kan veel minder zicht op kabels ![]() dit heb ik gezien op. YouTube - Antec 900 Cable Management dat ga ik zeker ook doen.! en volgende week dinsdag ga ik 2x 30cm wit neon en 2x 10cm wit neon kopen. ![]() heb een leuk idee er mee ![]() bedankt voor je tip Carpento !!! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Ik kan je daarbij ook nog echt aanraden om een gratis computertje van marktplaats/tweakers af te plukken om daar mee te experimenteren. Ik heb een pc van familie gekregen omdat die gingen upgraden naar een compleet nieuw systeem en met die pc benik dus aan het oefenen gegaan. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| ik ga zo naar onderdelenhuis 2ccfls halen met 2 conferters.. alsk deze gebruik die ik nu al heb gaat mijn muis raar doen op de een of andere manier ![]() en ik haal me kast helemaal leeg en ga plannen maken maken voor de kabels ![]() uittekenen enzo ! ik maak ook pic's ![]() |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Liggen die dicht bij je muis, of ontvanger van je muis? Dan moet je die daar eens weghalen.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Tutorial] Kabels opruimen | Patuky | Casemod Junkies | 5 | 30-04-2007 10:33 |
| Hoe trek je eigenlijk foto's van je case. | performa | Area 1337 | 3 | 28-12-2005 18:52 |
| [IA] CaseJunkies Case Badges [Update 8 juli 2004 + Foto's] | Redox | Shop Junkies | 239 | 18-07-2004 22:54 |
| Case mod foto's | NecroCide | Casemod Junkies | 8 | 1-05-2003 14:54 |