| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2008
| hallo ik heb een oude kast en wil hem modden nu wil ik om de computer te starten er een code slot opmaken i-TRIXX - gratis e-magazine over internet, computers, elektronica en gadgets zou dit werken zal straks wel foto's posten hoe zetten jullie foto's erop Laatst gewijzigd door thechnojunk : 16-03-2008 om 14:32. |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Met een paar kleine aanpassingen kan je met dat slot je pc aanzetten: - Bij transistor 2 (Q2) moet je op de bovenste pin (de emitter) de + van je aan/uit knop solderen - op de onderste pin, moet je draad 2 (ground) van je aan/uit knop solderen. In het schema is deze pin van de transistor ook verbonden met de ground, dat is verder geen probleem. - om je pc op te starten druk je de code in EN en daarna een willekeurig foutief cijfer. extra uitleg: Om je pc op te starten moeten de 2 draden van de aan/uit knop eventjes (50ms) met elkaar verbonden worden. Blijven ze te lang (iets van 5 seconden) met elkaar verbonden, gaat je pc weer uit. Door op het eind een foutief cijfer in te drukken wordt er even verbinding gemaakt en daarna weer verbroken. |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Carpento : 17-03-2008 om 12:16. Reden: overtollige smileys dood gemaakt :D | |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 juni 2007
| Slopen die case zou ik zo zeggen. Eerst een volledig kleurenconcept uitwerken. Kom origineel uit de hoek dus het gewone grijs of zwart is uit den boze. Eerst de binnenkant painten. Window is van essentieel belang bij een mod probeer opnieuw origineel te zijn. Daarna kan je opnieuw gaan painten. Een blowhole in je front helpt ook al werk het goed uit en plamuur alles mooi. Natuurlijk stop je er dan ook caselights in probeer 1 kleur te gebruiken. Werk rustig aan je mod en maak er werk van werk alles mooi af. |
| |
| | #14 (permalink) |
| hoi de planne zijn bijna rond er word aan de zijkant dit figuur uitgezaagt ![]() en daarachter een plexiglas plaat met rode tl buis de fans die ik heb gekocht worden ook rood geverft ik ga deze buis halen met accosoires http://www.eijlander.nl/article.php?group=985&id=61715.71 http://www.eijlander.nl/article.php?group=989&id=6173 4.66 http://www.eijlander.nl/article.php?group=989&id=64911 2.38 12.78 Laatst gewijzigd door thechnojunk : 18-03-2008 om 11:45. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| WW2 mod ideeën | Meert | Casemod Junkies | 5 | 27-06-2006 22:00 |
| CaseJunkies IDEEËN-BUS | Bart_Banaan | CaseJunkies Support en Feedback | 66 | 5-03-2006 23:50 |
| LCD Mod Ideeën | Snif | Casemod Junkies | 5 | 4-05-2003 17:52 |