| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Hallo Casejunks, Ik heb ergens in een doos een PCI netwerkkaart gevonden, en ik zag dat daar een connector op zat... Nou vroeg ik me dus af: waar dient dat voor? Het gaat om netwerkkaart type FC-518LS van de fabrikant 'GTS' (denk ik). Er staat ook nog bij '2K111Y'. Genoeg gelul, tijd voor foto's. De connetcor op de netwerkkaart. Connecot van boven. Bijschrift: 'J1' Dat was het dus, misschien dat een van jullie het weet ![]() Bedankt voor het lezen iig ![]() PS. Sorry voor als de foto's te groot zijn, kweet nog niet zo goed hoe je ze moet verkleinen. ![]() Laatst gewijzigd door SupReme : 1-03-2008 om 15:12. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Ziet er uit als een fan stekkertje, alleen geen flauw idee waarom die op een netwerkkaart zou zitten ![]() Edit: de resize code: [img-width="640" ]url van de afbeelding[ /img-width] alleen dan zonder de spaties achter 640 en voor de eind tag (die moeten er hier ff in omdat ik het anders niet als text kon laten zien) Laatst gewijzigd door Azariel : 1-03-2008 om 14:17. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Nou het is wel degelijk geen fan connector Dat kan ik met zekerheid zeggen, want die hebben 2 'uitsteksels/streepjes' aan de buitenkant ![]() Wat het dan wel is, geen flauw idee... EDIT: Ook ff je pics geresized ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Das een of andere aansluiting voor de fabrikant. Die kan dan met een RS232 verbinding de storingen uitlezen bij geval van garantie ofzo. Zo kunnen ze bugs voorkomen en volgende producten verbeteren. Dus niet aan gaan kloten :P
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Dit stekkertje is voor een Wake-on-LAN kabeltje, als het goed is hebben (oudere) mobo's ook zo'n aansluiting en daarmee kan je dan via het netwerk je PC aanzetten. Mits WOL ingeschakeld is in je BIOS natuurlijk.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Dat kan natuurlijk ook :P Maar das idd vaker bij duurdere hardware dat er een service connector op zit voor de fabrikant.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Nee, meerdere connectors worden jumpers genoemd. Een echte jumper kun je herkennen aan de pinnetjes die rechtop de print steken en waar je van die doorverbinders op kunt steken. Dit is duidelijk een stekkerverbinding.
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Ik heb het aan de systeemberheerder van school gevraag, waarvan ik dat ding heb gekregen, hij heeft nog niet eens gezien dat er een connectortje op zit. ![]() Zo ziet een Wake-on-LAN cable eruit, dus deze vraag is opgelost. Bedankt voor de hulp iedereen! Laatst gewijzigd door Attila : 5-03-2008 om 14:26. |
| | |
|
| « HDD werkt niet
|
AA met Nvidia » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Onbekend lcd via com1 poort? | hellraver | Elektronica Junkies | 8 | 12-03-2007 08:29 |
| Netwerkkaart stottert | Pawiro | Hardware Junkies | 4 | 9-09-2006 16:36 |
| werking netwerkkaart | Hardware Junkies | 1 | 16-11-2005 10:13 | |
| Vervangen van netwerkkaart. | modder.exe | Hardware Junkies | 3 | 20-08-2004 22:02 |
| LCD display onbekend | DJD xtreem | Elektronica Junkies | 20 | 29-07-2003 09:45 |