| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 november 2006 Locatie: Lier/Belgium
| Hallo ik heb Vista home premium retail legaal aangekocht. En ik heb juist mijn nieuwe pc in elkaar gestoken en vista er op gezet. Nu wil ik die activeren maar dat gaat niet. Hij geeft aan dat de code al in gebruik is en dat ik een andere code moet ingeven maar ik heb maar 1 license key. En ik dacht dat je met een retail zoveel kon installeren als je maar wil, op 1 computer dan. Op mijn vorige pc ging alles perfect. ![]() |
| |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Microsoft al gebeld? Die kunnen je via de telefoon een nieuwe activatiecode geven, zodat je zonder problemen je installatie kan activeren.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| |
| | #6 (permalink) |
| En nu in het Nederlands, want ik begrijp er geen zak van. Al heb ik het idee dat het sowieso een vrij inhoudloze reactie is...
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| |
| | #7 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Dat is belgisch/flaams voor ''anders een brute force'' Voordat er een zinlooze discussie start gaat hier een mooi slotje op.
__________________ POEP IN DAS HOOFT. lang leven de nederlandscke taal. |
| |
| | #8 (permalink) |
| Mja, het antwoord op de vraag staat inmiddels in het topic. Verdere discussie over de telefonische service van MS lijkt mij ook niet heel erg zinvol en het aanraden van cracks of wat dan ook al helemáál niet.
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows VIsta en ATI | PsychoBram | Software Junkies | 5 | 14-11-2007 23:49 |
| Netwerkadapter wil niet werken onder Vista | Jordje | Software Junkies | 5 | 16-09-2007 21:59 |
| max ram op vista | kingoffly | Hardware Junkies | 31 | 8-09-2007 08:29 |
| vista opnieuw activeren? | MSIMOD | Software Junkies | 11 | 18-03-2007 21:19 |
| XP activeren | Pietjuh | Software Junkies | 2 | 18-01-2004 11:37 |