| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juli 2007
| Hallo. Ik wil graag de laser mijn case doen En nu is mij de vraag welke..... Welke van de 2 geeft nou beter verlichting in mijn case namerlijk de Lian Li PC-P80? En nog een klein vraagje. Is er ook een led controller voor? Want ik wil namerlijk meerdere kleuren in de case verwerken Zodat ik van kleur kan veranderen. Ik zag ook in een filmje dat de lightjes aan en uit gingen op bepaalde Klanken van de music is dat ook mogerlijk met leds? Zo ja, Wat moet ik dan allemaal kopen. Alvast bedankt Laatst gewijzigd door majorlol : 29-02-2008 om 07:08. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Laser leds geven een vrij smalle lichtstraal, om je kast helemaal te verlichten kan je het beste een CCFL nemen dit is een soort gekleurde TL lamp. Er zijn apprte controllers te koop om de verlichting op muziek te laten reageren, ik weet zo niet hoe die heten, daar zul je dus even naar moeten zoeken. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| De controlers zitten vaak gewoon bij de ccfl's. Zoek gewoon op ccfl's die sound reactive oid zijn.
__________________ POEP IN DAS HOOFT. lang leven de nederlandscke taal. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2008 Locatie: grunn.. :P
| die reactive sound module heb ik ook gekocht voor 16.- ( met verzendkosten hea 9.50,- die dingen zijn heeeeeeeeel slecht te krijgen en nog maar in een winkel in nederland... als je die ook wil moet je even zggn die controller sluit je aan op de carger van de neon ( die krijg je erbij zon blauw bakje geval waar 2 neon buisjes opkunne ) en dan kun je neon uit neon aan neon op geluid laten reageren en flashen... heeeeel leuk speelgoed haha =P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Laser sensor | Demoniac | Elektronica Junkies | 10 | 12-06-2005 22:15 |
| Laser Blue | Hellfish | News & Review Junkies | 3 | 2-05-2004 15:15 |