| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Ik wil mijn IDE-kabel inkorten want het ziet er nu niet zo mooi uit, en ik heb ook de tutorial gelezen, maar kan het ook zonder bankschroef? Die heb ik namelijk niet.... ![]() En kun je de Slave ook gewoon weghalen?Alvast bedankt! ![]() EDIT: Ohja, kun je hetzelfde ook toepassen bij een floppy-kabel? Dus inkorten en slave weghalen? Laatst gewijzigd door Attila : 25-02-2008 om 11:39. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Ja als je gwn genoeg kracht zet, en wel oppast dat de pinnetjes aan de zijkant niet breken(die de 2 delen bij elkaar houden), en de slave kan je er gwn uithalen, das helemaal geen probleem. En bij een floppy-kabel werkt het precies hetzelfde. succes ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Een soort houdertje maken van wat houten latjes, en dat met een plankje alles weer dichtduwen werkt ook wel aardig.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Wat lukte er dan niet?
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Er af halen wil bijna niet, je zal gewoon een nieuwe connector moeten kopen. En er op zetten gaat het makkelijkste met een speciaal apparaatje of een bankschroef. Het kan wel zonder maar dat is lastig omdat de connector over de hele lengte tegelijk aangedrukt moet worden, als je dit niet doet is de kans groot dat de kabel er scheef tussenkomt ofdat je de connector sloopt. Misschien kan je het proberen met twee latjes en twee lijmklemmen, de latjes tussen de lijmklemmen en de connector doen en dan allebij één voor één telkens een klein stukje aandraaien. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Das ook een goeie! Gebruik wel stevige latjes, anders krijg je idd dat de adertjes scheef/verkeerd komen te zitten...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Ik weet niet of dat nou zo handig idee is om, hem korter te maken.
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Als je maar nadenkt over hoe je het doet kan het uitstekend. Lees de tutorial over inkorten ook maar eens Over wegwerken hebben we ook een tutorial.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Ik heb een betere oplossing, fiets gewoon ff naar iemand die wel een bankschroef heeft, je buurman ofzo...
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| at kabel | greenghost | Casemod Junkies | 4 | 13-07-2006 10:10 |
| IDE Kabel | Warheart | Elektronica Junkies | 5 | 14-11-2005 17:22 |
| PS/2 kabel | NecroCide | Elektronica Junkies | 9 | 28-03-2004 13:12 |
| Goede kabel voor kabel i-net | Daniël | Hardware Junkies | 13 | 25-09-2003 10:54 |