| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2008 Locatie: Enschede
| Beste, Ik ben ook aan het casemodden geslagen ja de zoveelste. Dit is dan ook mijn eerste post en mijn eerste probleem waar ik niet erg zeker van ben of dat kan. Mijn kast de Q-tec L-MD heeft een powerknop voorin onderaan dat neemt een heel stuk ruimte inbeslag daar wil ik graag een fan bouwen voor de airflow ik heb nu al een fan zitten in 2 bay's die ik uitgezaagd heb maar daar kan je de airflow niet optimaal benutten. Zou er een mogelijkheid zijn om de powerknop ze verplaatsen. Nog een vraagje hoe krijg ik de voorkap eraf? de zijkappen zijn makkelijk maar de bovenkap zit vast gepompnageld die kan ik dan uitboren maar de voorkap zie ik geen mogelijkheden voor en toch zou het kunnen want ik heb hier casemods gezien die alles uitmekaar hadden gehaald voor een spuitbeurt. mvg, |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Welkom hier, Hier op CJ waarderen wij het als je met interpucntie en hoofdletters praat, dan is het wat makkelijker te begrijpen. Met name je komma's verdienen nog enig aandacht ![]() De powerknop verplaatsen is eigenlijk best simpel. Het enige wat een powerknop doet is heel even een contact leggen tussen 2 draadjes, waardoor de voeding een signaal krijgt aan te springen. Die draadjes kun je makkelijk verplaaten of aan een andere knop hangen.
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Supreme, Oke zal ik onthouden maar ik krijg het niet voor mekaar om de voorkant van de computer los te krijgen. Ik zou bijvoorbeeld het contact punt willen verplaatsen iets naar boven en daar een gat uithalen voor zeg maar "het drukknopje". Hoe kan ik dat vast zetten?. Mvg |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Hoe je het vast zet ligt vaak aan de soort knop die je hebt. Als je de oude knop uit de kast sloopt en die opnieuw wilt gebruiken kan het wat lastig gaan, omdat de bevestiging van die knoppen vaak in de kast zelf zit. Als je je knop wilt verplaatsen zou ik voorstellen om er een nieuwe knop bij te halen, daar zit vaak ook een bevestigingsmanier bij. Vaak is dit een eenvoudig schroef systeem waardoor je de knop vastklemt tussen de voorzijde van de knop en de achterzijde van het paneel. Hoe dat voorpaneel losgaat kan ik je zo ook niet vertellen, ken de case niet echt, en van de plaatjes via google wordt ik ook niet veel wijzer, vaak zitten dat soort dingen gewoon ergens vast geklikt ofzo, komt dus neer op prutsen totdat je het hebt gevonden, of toevallig iemand hebben die dezelfde kast heeft. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Azariel bedankt voor je reactie! Ik heb op CJ een casemod gezien waar hij de hele kast los haalde. [CIP] RED DEVIL - laatste post De modder reageert niet op het mailtje wat ik heb gestuurd. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik heb zelf ook zo'n kast gemod (zoek maar eens op, Blue Eagle ) en dat front is er wel af te krijgen hoor. Zit zover ik me kan herinneren met een aantal plastic pennen in het ijzer geklikt. Misschien nog een schroefje of wat, dat kan ik me niet meer herinneren.
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| « Temp Sensor
|
Leds inbouwen » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Balkje rechts verplaatsen? | SaphuA | Software Junkies | 10 | 13-12-2004 17:43 |
| HD in houd van sata naar sata raid verplaatsen. | eXistenZ | Software Junkies | 5 | 11-03-2004 16:05 |
| [Verplaatsen?] RvM/Eergassie | Bart_Banaan | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 7-04-2003 13:27 |
| Topic verplaatsen | Phant0m | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 24-02-2003 20:10 |