| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 december 2005 Locatie: Den-Haag
| Na 2 projecten ben ik erachter gekomen dat metaalbewerking in de vorm van lak etc.... voor mij het grootste plezier was. Ik ben hier verder in doorgegaan door een airbrush aan te schaffen. Enig tijdje later zijn dit enkele projecten die ik absoluut niet van het forum wil weerhouden: ![]() ![]() en mijn nieuwste creatie ![]() ![]() groetjes Steve |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Geyl, het eerste wat ik dacht... o_o
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Damn, nice stuff heb je daar! Je kan zeker wel goed met die verfspuit overweg. Hoe lang ben je nou ongeveer bezig per behuizing om deze te spuiten? Ben ook wel benieuwd wat je nog meer hebt gedaan aan deze behuizingen, behoort een CiP misschien tot de mogelijkheid? |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 december 2005 Locatie: Den-Haag
| Leuke reacties ![]() Per case is dit heel erg verschillend. De 1 wilt veel meer details dan de ander. De groene case was voor mij sneller gedaan dan de blauwe. het is een langdurig proces omdat het hele zooitje geschuurd moet worden. Na de airbrush 3 tot 5 keer aflakken. In elke laklaag toch wel een 24 uur wachten. Dan heb je het al gauw over een weekje. Veel behuizingen zijn van vrienden, die mij vragen iets te spuiten. Ik heb zelf 2 cases gemod maar heb hier te weinig gereedschap voor om het echt goed aan te kunnen pakken. Eigenlijk ook te weinig tijd. En zoals al eerder vermeld is de paint voor mij van zoveel meer waarde dan een case helemaal zagen en boren :P grts Steve |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bestanden terug krijgen | Trucker | Software Junkies | 1 | 4-01-2006 10:55 |
| Ik ben terug. | SiLaTroN | Area 1337 | 7 | 17-09-2005 07:14 |
| 1N54N3 is weer terug | 1N54N3 | Area 1337 | 17 | 18-08-2004 11:07 |
| Topic terug plaatsen | Phant0m | CaseJunkies Support en Feedback | 0 | 24-02-2003 20:13 |