| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 februari 2008
| Hey allemaal, Allereerst wil ik zeggen dat dit een hele mooie website is, vooral de tutorials, super. Ik heb uiteraard de Cable Sleeve tutorial al gelezen. Alleen is mijjn probleem het verwijderen van de ATX stekker. Ik heb al veel gegoogled hoor, alleen ze leggen dat niet uitgebreid uit. Het enigste wat ik weet is dat je 2 nietjes erin moet doen, tja en dan? Ik heb trouwens geen tool, en dat ga ik ook niet bestellen, vind ik verspilling van de geld(verzendskosten voor 1 kleine rot ding). Zou iemand dat wat uitgebreider willen uitleggen. Alvast bedankt voor de moeite ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Die aansluitingen zitten vast met een weerhaakje, als je een nietje er op de goede manier insteekt wordt dat weerhaakje teruggeduwd en kun je de aansluiting eenvoudig eruit halen. Gewoon even uitproberen, niet te hard trekken, het kan allemaal stuk ![]() [edit] Duidelijker dan dit wordt het niet hoor ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Ik heb dus laatst wel ergens een keer zo'n tooltje opgescharreld, maar zelfs met dat ding is het nog zeer irritant om te doen. Ik geloof dat de ATX stekker over het algemeen als de lastigste PSU stekker wordt gezien om los te halen. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| CASEJUNKIES : Get addicted to casemodding Daar staat het ook .Edit ik heb weer te snel gelezen, dat heb je dus al bekeken. Als je in de atx stekker kijkt dan zie je 20 of 24 metale pinnen. Elke pin heeft 2 weerhaakjes aan bijde kanten deze zitten vaak in de lengte richting van de stekker. Citaat:
__________________ POEP IN DAS HOOFT. lang leven de nederlandscke taal. Laatst gewijzigd door DeKemp : 16-02-2008 om 11:50. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 februari 2008
| Ok, bedankt allemaal. Ik dacht het helemaal anders was, het is dus eigenlijk in principe hetelfde als een molex. Misschien iets moeilijker dan .
__________________ AMD Athlon 64 X2 4200+ met Cooler Master Hyper 212|2048 GB Corsair RAM|Asus Nvidia 7600 GS TOP|250 GB WD HDD met Cooler|Asus M2A-VM HDMI|AOpen QF50C CASE MODDED |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sata-Voedingsplug verwijderen | soundmaster | Casemod Junkies | 8 | 14-09-2006 14:42 |
| sleutels verwijderen | william | Software Junkies | 1 | 15-05-2005 16:25 |
| Oude CPU Koeler Verwijderen | Cyborg | Cooling & OC Junkies | 15 | 10-03-2005 11:29 |
| Mappen verwijderen zonder files te verwijderen | squid | Software Junkies | 3 | 24-07-2004 14:25 |