| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2008
| Hallo, Ik heb hier een RW DVD Branden en een paar RW DVD's liggen... Maar met welke software kan ik opnemen op een DVD? Met nero en pinnacle kan ik alleen maar branden, hetzelfde geld voor Media Center... Heeft iemand een programmatje? Hier staan er een paar tussen maar die kunnen ook alleen maar branden Helpmij.nl
__________________ Wie dit leest kijkt op zijn beeldscherm |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Wat bedoel je precies met opnemen? Direct geluid opnemen op een dvd ofzo? Want het verschil tussen branden en opnemen is niet zo bijster duidelijk aangezien branden een algemene term is voor "iets" op je schijfje te plaatsen doormiddel van een brander |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik denk via de kabelingang van zijn pc. Daar moet je toch specifieke progjes voor hebben... Aangezien ik geen tv-kaartje in mijn pc heb weet ik daar helaas niets vanaf...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Ik bedoel... Je hebt een rewritable DVD.. Als je daar iets op brand staat het erop vast en kun je het niet meer wissen, daarom wil ik het er opzetten zodat je het er ook weer af kunt halen... Ik wil er gewoon een mpeg 4 opzetten.
__________________ Wie dit leest kijkt op zijn beeldscherm |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| RW staat voor ReWriteable. Dus alles wat je erop brand kan je er weer vanaf halen, en het DVDtje schoonvegen.
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Wie dit leest kijkt op zijn beeldscherm | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Dan heeft je Vader in dit geval geen gelijk Op een RW kun je branden en weer verwijderen naar believen. Wat ik daar wel bij moet zeggen is dat als je het proces heel vaak herhaalt het op een gegeven moment nog wel eens mis kan gaan en dat er fouten optreden bij branden of afspelen. Maar daar hoef je je denk ik nog geen zorgen over te maken. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Wie dit leest kijkt op zijn beeldscherm | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Als je een beetje goed merk hebt kan die hèèèèèèl lang mee gaan Ik gebruik al enkele jaren CD-RW's voor in de auto. En ik haal die om de 2 à 3 weken leeg... Werkt perfect! ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Op recordables kun je alleen maar branden. RWtjes kun je gewoon als een verwisselbare hardeschijf gebruiken....
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welke software om image van schijf te nemen, is het beste? | N34X | Software Junkies | 20 | 11-01-2004 11:00 |
| Welke cooling zouden jullie nemen | Cooling & OC Junkies | 17 | 20-10-2003 09:41 | |
| Welke soundkaart kan ik het beste nemen ? | Gizmo | Hardware Junkies | 18 | 22-06-2003 23:24 |
| Welke AGP-kaart nemen ? FX of Ati | CaSeMoD_MoL | Hardware Junkies | 39 | 17-06-2003 06:01 |
| Welke zal ik nemen ? | Cooling & OC Junkies | 15 | 21-03-2003 16:25 | |