| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Op het wijde web zijn voor heel veel dingen de exacte afmetingen, indelingen, schroefgaten etc te vinden. Bekende site daarvoor is formfactors.org waar je vanalles kunt vinden met name over moederborden en behuizingen. Wat ik daar echter mis is een precieze definitie van de afmetingen en schroefgaten van een harddisk en optische drive. Iemand een idee of die uberhaupt te vinden zijn of moet ik met de meetlat aan de slag ? Tuurlijk kan ik met de meetlat aan de slag, maar ik wil juist een overzicht maken van een heel scala aan handige afmetingen enzo. Vandaar dat ik dit nog zoek. Liever de officiele maat dan iets wat ik met de hand opmeet. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Misschien ergens wat data sheets van HDD's opduikelen? kheb ff snel rond gekeken: 2,5" dimensies staan hier ergens in de volgende PDF (ik weet trouwens niet hoe oud dat al is): 2,5" Data sheet en als ik het goed heb gezien staan in de volgende de dimensies van een 3,5" 3,5" Data sheet |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Wow, dat is antiek, maar die maten zijn toch nog hetzelfde Dat is precies wat ik nodig heb ![]() Ik zal ook eens zoeken voor een datasheet van een optische drive, al denk ik dat die slechter gedocumenteerd worden ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Advies voor aankoop nieuwe HardDisk | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 15 | 13-05-2007 16:08 |
| [Gezocht] Software voor SE T230 (via datakabel) | Terminal13 | Software Junkies | 1 | 25-08-2004 18:43 |
| Drivers voor USB pen gezocht | eXistenZ | Software Junkies | 9 | 20-12-2003 19:19 |
| BTX formfactor is onzin | the widow maker | Hardware Junkies | 48 | 4-10-2003 15:14 |
| Woonruimte gezocht voor vrienden. | Kagar | Area 1337 | 5 | 24-06-2003 13:14 |