| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| Ik ben dus kalf(of k_a_lf of koe.in.wording)... in het dagelijkse leven ook gekend als Dieter, verder word ik ook wel eens tette genoemd(lang verhaal ). Ik ben hier toch al een tijdje lid, maar heb het altijd gehouden op "kijk en leer" en met mijn eerste CIP die net online staat is het tijd om mezelf voor te stellen denk ik zo . Op andere fora krijg ik weleens de opmerking dat ik te weinig leestekens e.d. gebruik en mijn zinsbouw soms raar en moeilijk leesbaar is, dus mijn excuses alvast . Momenteel "studeer" ik informatica beheer en daarvoor heb ik twee jaar elektromecanica gedaan(wat voor casemodding ook altijd wel mooi meegenomen is ). Ben een enorme hardware-freak en durf te zeggen(op waterkoeling na dan) daar toch best wel veel van te weten . Voor andere dingen, vragen staat vrij en zou zo zeggen, bezorg me een vragenlijst en vul hem wel in![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| Over mezelf Naam: Dieter Van Aerden Woonplaats: Ekeren(Antwerpen, België dus )Leeftijd: 17 (ben van 1990) Beroep: studentje Studie: Informaticabeheer Ik ben: voorzien van vriendin Ik woon: thuis GSM: veranderd nogal vaak, meestal omdat hij binnen garantie kapot is en ik er een waardebon voor krijg(3 keer op 2,5 jaar tijd ) maar momenteel een nokia 3110 classicMijn favorieten Favoriete eten: wok Favoriete drankje: geen idee Favoriete kleur: grijstinten(niet dat ik gothic, emo of watdan ook ben, is gewoon mooi )Favoriete muziek: rock, hard rock, metal, alternative, punk, ... Favoriete land: … Favoriete avondbesteding: 's morgens op CJ rondneuzen, als er nog tijd is modden en dan uitgaan... Dan hoef ik niet te kiezen ![]() ![]() Favoriete kledingmerk: Mexx Favoriete geurtje: Axe Vice Favoriete (web)radio: Studio Brussel, maar luister zelden tot nooit radio... Favoriete OS: Xp ben ik het meest mee vertrouwd, maar vidn het ook wel leuk om in Linux te prutsen ![]() Favoriete vrouw: pas ![]() Favoriete man: en pas nogeens ![]() Favoriete gadget: goh, er zijn zoveel dingen... Favoriete game: de Call of Duty reeks Favoriete CD: op dit moment Bleed The Filth van Divine Heresy Favoriete papier: gewoon wit A4 ofzo ![]() Favoriete boek: De erfpachters van John Grisham Duivelse dilemma’s Kus of knuffel: knufel Begraven of cremeren: begraven Saus erop of ernaast: eronder ![]() AMD of Intel: ben een AMD-persoon maar als het zuiver om prestaties gaat moet je de laatste tijd toch eerder voor Intel gaan... Water of lucht: lucht nVidia of ATI: nVidia CRT of TFT: TFT Creative of....: logitech ![]() Lasercutted of standaard fanguard: kan beide wel mooi zijn Slot-in of tray: pas PCI of AGP: voor video-kaart AGP maar PCI is wel multifuntioneler AGP of PCI-e: PCI-e Onboard VGA of kaart: kaart Onboard sound of kaart: onboard is voor mij meestal wel voldoende ![]() Onboard LAN of kaart: maakt ni veel uit, werk zelf wireless in mijn desktop dus is kaart Low-budget of duur: goede pijs-kwaliteit verhouding ![]() ![]() Drive gestealth of niet:gestealth USB of firewire: gewoonlijk USB, voor externe HDD eventueel firewire, maar bij recente pc's dan weer beter e-SATA Mijn PC: Hoeveelheid computers: Pentium 4 2,93 GHz + AMD Athlon 64 3000+ Moederbord: Asus K8V-X SE Processor: AMD Athlon 3000+ Processorkoeler: Artic Freezer 64 RAM: 256mb+512mb(256 wordt hoogstwss binnekort vervangen door 512mb exemplaar) RAM-koeler: geen VGA: zit momenteel zonder kaart maar Geforce 5200 normaal volgende weekVGA-koeler:standaard HDD:2x 40Gb IDE beide van Seagate en 200Gb SATA van maxtor CD-drive: weet ik niet vanbuiten DVD-drive: iets van asus, kan alleen lezen, niet branden Sound: onboard Scherm: 20" widescreen van LG Toetsenbord: Logitech G11 Muis: iets van Saitek Muismat: een krant ![]() Stuurtje: niet aanwezig en niet nodig ook niet ![]() Speakers: Logitech X-230 (2.1) Cardreader: iets low-budget, extern USB-sticks: 512mb U3 cruzer en een 2Gb van toshiba denk ik, maar die zit in een lego-blok ondertusen ![]() Printer: Lexmark X1170(in netwerk, staat beneden) Router: iets van Philips, komt standaard bij Belgacom ADSL Uitgevoerde mods: vorige case(eerder half verneukt ), mijn usb-stick(zal wel eens foto's online gooien) en dan momenteel project übercaseHDD-VU meter: nope Zijraam: komen er 2 kleintjes + 1 groot bovenaan Verlichting: kan mijn voeding niet aan denk ik ![]() Mijn favorieten qua hardware Favoriete moederbord merk: ASUS Favoriete merk CD/DVD-drive: maakt niet uit, zal eerder naar de ^rijs dan naar het merk kijken ![]() Favoriete VGA merk: EVGA Favoriete HDD merk: Seagate Favoriete geluidskaart merk: Creative Favoriete kast: standaard gezien zijn de meeste Thermaltake kasten wel nice, maar om te modden de meese coolermaster kasten Favoriete kast-kleur: zwart Favoriete merk digicam: weer zo iets waar ik naar de prijs-kwaliteit zal zien en niet naar het merk... Favoriete merk toetsenbord: Logiteh Favoriete merk muis: Sharkoon (moge mijnSharkoon Rush rust vinden in het hiernamaals )Favoriete merk stuurwielen: gebruik ik niet Favoriete merk joystick: gebruik ik ook niet Favoriete merk router: D-Link en Linksys Favoriete pc shop: IPCS Favoriete mod-shop: moet het doen met [http://www.pctuningshop.be/]pctuningshop.be[/url] Favoriete merk pc: HP Favoriete papiersoort: Kan me ni veel schelen ![]() Favoriete merk beeldscherm:LG, je krijgt best veel voor wat je betaalt gewoonlijk ![]() ![]() Favoriete soort IDE kabel: dat kan me nu echt eens niets schelen Favoriete kleur ccfl: groen Favoriete soort fan: 120mm of 80mm LED-fans Favoriete kleur HDD-led: …standaard-oranje Favoriete kleur power-led: fel blau, maar hangt wat af van de andere kleuren in je case natuurlijk... Favoriete kleur error-led: WTF paars me blauwe stippen ofzo![]() Favoriete kleur busy led cdrom: groen Favoriete soort aan/uit button:ronde aluminium-like dingen Favoriete merk inkprinter: gewoon van lexmark maar zeker ![]() Favoriete merk laserprinter: geen idee Favoriete RAM: GEIL en OCZ Favoriete PSU : Corsair en OCZ Favoriete Waterkoeling: niets, ben zo geen waterkoeling persoon |
| | |