| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ben niet zo heel goed in verhalen schrijven dus ik houd het lekker kort. Ben hier alweer bijna 5 jaar geregistreerd, waarvan 3 jaar actief. Ben 1.5 jaar crew/moderator geweest en heb de eerste 2 NKCM's mee mogen maken. Mijn interesse ging in mijn puberjaren naar hardware en toen zodoende kwam ik uit bij Casejunkies en ben toen blijven plakken. Nu gaan mijn interesses meer uit naar software development, dit komt ook door mijn opleiding en mijn werk. Weet niet of veel mensen mij nog kennen hier, Carpento, Demoniac, blackgoth wel in ieder geval, met Demoniac wil ik nog wel eens het klokje rond gaan om een goed feestje te bouwen :-) Vragen? Stel ze gerust ;-) Naam: Patrick Nickname: Masterslave Leeftijd: 22 Woonplaats: Nijkerk Studie: Mavo / MBO Multimedia / HBO Informatica Beroep: Webdeveloper Eten: Chinees en italiaans Drinken: Fanta/cola, bier, malibu en safari Muziek: breakcore, darkcore, electro, hardcore, industrial hardcore, schranz, speedcore, techno, tekno, terror CPU: AMD 2500+ Moederbord: Asus a7n8x-e deluxe Geheugen: 1x Kingston value ram PC3200 1GB modules HDD: WD 250 GB SATA, Maxtor 120 GB IDE Videokaart: Sapphire 9600XT 256 MB Monitor: LG 20.1" Geluidskaart: onboard Speakers: AKAI boxen van mn stereo Toetsenbord: Logitech wireless, zo'n goedkope Muis: Logitech G5 Operating system: Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon en Windows XP Home waar ik nooit op zit |
| | |