| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 januari 2008
| Hey allemaal, Eerste post hier en ineens "beginneling" vragen.. *bloos* Ik ben dus een startende modder met heel veel vragen die ik stelselmatig probeer op te lossen door forums te browse en opzoekingen te doen. Veel vragen heb ik al antwoorden op gevonden, maar enkele onbeantwoord :'( Ik ben van plan een waterkoeling opstelling te maken. Momenteel heb ik in gedachte om een UVgroene in combinatie met een zwarte case te maken. Nu (door zero experience) vroeg ik mij af wat het mooieste en best te onderhouden resultaat is tussen. UVgroene Tubes met water of transparante Tubes met water dat gemengd is met een UVgroen adjectief. In dezelfste lijn is een CCFL met gewoon UV light nodig of moet het een UVgroene CCFL zijn om de case dan mooi op te lichten... Ik durf het niet allemaal uitproberen want ben maar een student met een beperkt budget... Daarom deel je ervaring zou ik zo zegge en dank alvast ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Persoonlijk vind ik transparante buizen met UV gekleurde vloeistof mooier, maar dat is puur smaak denk ik. En aangaande de CCFL's, UV CCFL's geven geen puur UV licht af, wat betekenen dat je het bijna niet zou zien. Ze geven een paarsige gloed, die dus niet alleen de UV reactieve delen laat oplichten, maar ook nog je case wat paarsig laat oplichten (ligt er natuurlijk even aan hoe je het hebt geplaatst. Kheb ff snel gegoogled, maar er zijn geloof ik geen gekleurde CCFL's met UV...dus om een UV vloeistof op te laten lichten heb je echt een UV CCFL nodig. Wat een andere optie is, is het tactisch plaatsen van UV leds. Deze lichten de case minder op, maar geven wel het gewenste effect waar je het wilt hebben (bij juiste plaatsing natuurlijk). Dit vereist over het algemeen wel wat soldeer werk, maar welke modder vind dat nou niet leuk :P |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Je kunt volgens mij het best UV groene slangen pakken, en zo min mogelijk rotzooi door je water gooien. Dat kan alleen maar aanslag geven of je slangen verkleuren. Je moet natuurlijk wel een anti-alg spul bij je water doen ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 januari 2008
| "Tactische" LEDS ![]() Ik denk dat ik die oplossing ga volgen... en groene CCFL's als sfeer verlichting dan. De tubes heb je inderdaad gelijk dat deze misschien kunnen gaan verkleuren, had ik eigenlijk nog niet aan gedacht. De normale onderhouds middelen duikelen zowiezo in het systeem in... kheb nog spul van men nonkel zijn aquarium onderhoudsmiddelen kunnen bemachtigen... ik denk dat dat wel moet voldoen om algen tegen te gaan... |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: gent
| Citaat:
OFF TOPIC: Ik heb nog een goede radiator liggen btw, ongebruikt. PM me als je intresse hebt! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Fans Kleuren | Casemod Junkies | 10 | 1-05-2004 01:02 | |
| [WC]water kleuren. | MW33 | Casemod Junkies | 17 | 24-02-2004 23:20 |
| Aerogate I, kleuren instellen | BeuNdeHaaS | Casemod Junkies | 8 | 14-02-2004 16:47 |
| Kleuren @ vakantie? | YGkremer | Software Junkies | 29 | 25-08-2003 20:32 |
| Kleuren moederbord | schoonmoeder | Elektronica Junkies | 25 | 2-08-2003 09:20 |