| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2008
| Hey, ik ben ook niew op dit forum ![]() Naam : Jasper idd ![]() Ik woon in : Zwanenburg ( paar km van amsterdam ) leeftijd : 14 ( jong dus ) Muziek stijl : Hardcore trance rock heel soms beetje rap en gewoon hollandse numers School : 2 de jaar vmbo Mijn pc : Moeder bord : - Asus P5N-E SLI Chipset nVidia : nForce 650i SLI SPP Processor : Intel Core 2 Duo E6600 @ 2400 MHz ( Nu 3200 Mhz ) Video Kaart: Geforce 8800 GTS Physical Memory : 2048 MB (2 x 1024 DDR2-SDRAM) Hard Disk 1 : Samsung 250 Ghz Hard Disk 2 : ST332062 250 Ghz Monitor : Samsung SyncMaster ( straks 2 ) Voeding : 600 watt weet alleen het merk niet meer ![]() Muis : G5 Toetsen bord : G15 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Welkom op CJ! Dat je het hier naar je zin mag hebben ![]() Wat zijn je hobby's?
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Ik hoop het, ben altijd wel in voor wat mods ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |