| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik zal dan ook maar niet langer achterblijven... Wat je al uit m'n nick kunt afleiden; ik ben Ramòn. Inmiddels alweer 19 jaartjes jong en zit nog op school. Ik volg de opleiding werktuigbouwkunde, zit inmiddels al in het 3e jaar (nog eventjes dus ) Volgens mij hang ik hier al de nodige jaartjes rond, in eerste instantie als gebruiker en sinds een half jaartje help ik mee achter de schermen. Iets wat me zeker bevalt!Naast CJ heb ik nog een redelijk druk leven, mijn grootste hobby's zijn voetbal, oto's/brommers, uitgaan èn snowboarden. Met name dat laatste is eigenlijk mijn grootste passie. Genoeg gepraat; denk dat jullie nu wel een klein beeld hebben van mij, die vragenlijst is wellicht iets voor later... ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Naam: Ramòn Leeftijd: 19 Beroep: Scholier Studie: Werktuigbouwkunde, 3e jaars Favoriete eten: Lasagne Favoriete drankje: Coca-Cola Favoriete kleur: Blauw Favoriete muziek: Top40, Trance (vanalles wat) AMD of Intel: AMD Water of lucht: Lucht Nvidia of ATI: Nvidia CRT of TFT: TFT! Creative of....: Logitech! Status: Thuiswonend Favoriete land: Land met veel sneeuw OF veel zon ![]() Kneus of Womenizer: mezelf Uitgaan: met regelmaat Begraven of cremeren: begraven Saus erop of ernaast: ![]() Favo mobo merk: Asus Favo cdrom merk: lekker belangrijk ![]() Favo VGA plaat merk: boeiend Favo HDD merk: Samsung 500GB Favo geluidskaart merk: onboard, is prima Favo kast: Lian-Li Favo connector: Front-USB Lasercutted of standaard fanguard: home made Favo kast-kleur: hmmmz...? Favo merk digicam: boeiend..heb toevallig een Casio 1080 Favo merk keyboard & muis: Keyboard: Logitech Favo merk stuurwielen: Opel Favo merk joystick: n.v.t Favo merk router: lekker belangrijk Favo pc shop: heb ik niet echt... Favo mod-shop: de enige echt CJ shop natuurlijk! DOoooh! Favo merk pc: Als het even kan zelf... Favo papiersoort: boeiuh Favo merk beeldscherm: Alles behalve LG! Favo soort IDE kabel: S-ata Slot-in of tray: slot-in. Favo webradio: 3FM/TMF/Q-Music Favo kleur ccfl: blauw ![]() Favo soort fan: geruisloze! PCI of AGP: PCI AGP of PCI-e: PCI-e Onboard VGA of kaart: kaart Onboard sound of kaart: on-board Onboard LAN of kaart: on-board Low-budget of duur: Goedkoop = duurkoop! Gewoon normaal degelijk spul! Wat staat er op je muismat: heb je die nodig dan? Drive gestealth of niet: jeppz HDD-VU meter: nope Zijraam: nope CCFL: nope, zie boven Geluidsboxen: Logitech Z5400 Subwoofer: idem Versterker: zit daar ook in Favoriete kledingmerk: Replay, Diesel etc... Favoriete OS: XP Pro Geurtje: Hugo Bottled Printer: Canon MP150? (oid) Hoeveelheid computers: 1 hoeveelheid laptops: NOG geen.... Router: Linksys Modem: idem Toetsenbord: Logitech Internet Navigator Favo merk inkprinter: Canon is wel okè Favo merk laserprinter: boeiend Favo ram: geen idee Favo PSU : heb ik niet echt... Favo Waterkoeling : Aqua-Computer (als er nog eens iets te waterkoelen valt!) Favo vrouw : wel meer dan èèn! Favo man : pff.. Favo gadget : Casio 1080??? Favo game : Heeeeeeeeeeeel soms GTA Favo CD : heb weinig/geen cd's Favo papier : cheque's Favo boek : mhhhhz...lezen?! De krant iedere dag! Kus of knuffel: beide Gekste plek om iemand ten huwelijk te vragen: iets waar ik voorlopig niet aan wil/hoef te denken ![]() Computer specs: Mobo: Asus AM2N DH (oid?) Processor: AMD AM2 4400+ RAM: 2GB HDD: 2 maal Samsung Spinpoint 500 GB CD-ROM: eehm? DVD-RW: Nec nogwat... Videokaart: ASUS 7600GT Sound: onboard Randapparatuur: Scherm: 19'' TFT Philips Tobo: Logitech Internet Navigator Muis: Logitech met een rood lampje Stuurtje: n.v.t Speakers: Logitech Z5400 Cardreader: Geen USB-sticks: TEveel! Printer: Canon MP150? (oid) GSM's: D900, K800I (oude koeien zullen we maar laten rusten )Pfoe...anders nog iets?
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... Laatst gewijzigd door R@mon : 4-08-2008 om 22:20. |
| | |
|
| « DeKemp
|
Crazysweet » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| c:/ maar 0 kb??? help!!! | darkking | Software Junkies | 9 | 24-08-2004 19:48 |
| ik wil een niewe cpu maar ... | inanc_gangster | Hardware Junkies | 3 | 25-08-2003 18:17 |
| HET ZAL JE MAAR GEBEUREN :( | FiXeL | Area 1337 | 44 | 28-07-2003 18:25 |