| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Zoals je al uit mijn nick kunt halen is met echte naam Bart (goh...). Ik werk in Grathem als elektricien, dat al voor ong. 2,5 jaar. Daarvoor heb ik 4 jaar op school gezeten in Roermond. Na een "vriendelijke" mentor gehad te hebben, 2 keer blijven zitten, ben ik toch geslaagd voor mijn diploma. Bij CJ zit ik nu zo'n 1,5 jaar en amuseer me nog steeds kostelijk hier! Steeds als ik achter mijn pc zit en ik heb een paar min, dan kijk ik ff of er weer wat nieuws is. Mijn hobby's: computeren, CJ-en, mijn Mini One, en wat sleutelen aan het een en ander... Mijn pc is ondertussen heel wat geld waard. Ik heb een ouwe kast, daar 1,5 jaar geleden nieuwe hardware (750 €) in gezet, daarna nog 2 zalman fans (ong 70€), nog een paar harddisks, een nieuwe DVD-writer en nog wat zooi.... Mijn mini is getuned doormiddel van chip-tuning. En opgekrikt van 90 naar 129 pk Hij is zilvergrijs met 2 zwarte strepen over de motorkap.Ik hoop dat ik niet teveel heb gezeikt hier, ik zie wel als de gigantische vragenlijst op is gedoken en die vul ik dan ook wel in... Greetz, Bartjez!
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Edit: deze lijst :P Over mezelf Naam: Bart Woonplaats: Weert [b]Leeftijd:[/b 23 Beroep: Elektricien Studie: geen Ik ben: voorzien van vriendin Ik woon: op mezelf GSM: Nokia N73 Mijn favorieten Favoriete eten: Friet en allerlei soorten pasta's Favoriete drankje: Bier en sinas Favoriete kleur: Hebk geen... Vind blauw wel een gave kleur Favoriete muziek: Vanalles, als je mijn playlist kijkt, schrik je je rot :P Favoriete land: Nederland natuurlijk! Favoriete avondbesteding: op CaseJunkies rondneuzen (kiezen !) Favoriete kledingmerk: Hebk geen, kleren die lekker zitten Favoriete geurtje: Hugo Boss Favoriete (web)radio: 3FM Favoriete OS: Windows XP Pro met de diverse sp's... Favoriete vrouw: Die van mij :P Favoriete man: Een man die van mijn vriendin af blijft :P Favoriete gadget: Mijn 8 jaar oude Sony draadloze hoofdtelefoon! Die geeft zo'n geweldig geluid! Favoriete game: Op het moment Transport Tycoon, maar de versies van NFS zijn ook gaaf! Favoriete CD: Hebk geen... Favoriete papier: Uuhm.... A4??? Favoriete boek: Klinkt miss kinderachtig, maar ik heb alle boeken van Harry Potter Duivelse dilemma’s Kus of knuffel: Eerst een knuffel, dan eenkus :P Begraven of cremeren: wat het goedkoopste is... Saus erop of ernaast: erdoorheen AMD of Intel: Intel Water of lucht: Lucht, maar water is ook gaaf :P nVidia of ATI: nVidia, vind ATI maar instabiel ![]() CRT of TFT: TFT, maar heb altijd CRT gehad! Creative of....: Trust is goed genoeg voor mij :P Lasercutted of standaard fanguard: Lasercutted naar mijn ontwerp :P Slot-in of tray: Slot in, maar die zijn zo duur ![]() PCI of AGP: AGP AGP of PCI-e: PCI-e ofcourse! Onboard VGA of kaart: Kaart, onboard is rotzooi! Onboard sound of kaart: Dat dan wel weer onboard :P Onboard LAN of kaart: Kaart, onboard is rip vanaf fabriek... Low-budget of duur: Gewoon goed, maakt niet uit hoeveel het kost. Drive gestealth of niet: Nope USB of firewire: USB Mijn PC: Hoeveelheid computers: 3-mijn desktop, Brand pc en laptop van dinnetje Moederbord: Asus P5PL2 Processor: Intel D940 stock=2,8GHz OC=3,6GHz Processorkoeler: Zalman CNPS9500AT RAM: Kingston 2GB dual-channel RAM-koeler: zelfgemaakte heatspreader VGA: XFX 6800XT 512mb VGA-koeler: Zalman geval, standaard HDD: Maxtor schijven, totaal 540GB CD-drive: geen DVD-drive: Nec geval Sound: Onboard Scherm: Samsung 940NW 2x Toetsenbord: Logitech S510 Muis: Zit bij die set Muismat: Telesoft, gekregen van mijn vader... Stuurtje: kheb een gamepad van logitech. Speakers: Trust setje met subwoofer Cardreader: Sweex ik-weet-niet-hoeveel-in-one gevalletje van 11 euro. USB-sticks: Geen, kheb een externe schijf van 160GB Printer: Lexmark 1240 Router: Linksys WRT54G Uitgevoerde mods: Brand pc, staat ook hier in project logs! HDD-VU meter: Geen Zijraam: Ja, in plaats van zijpaneel een plexi paneel. Verlichting: Ja, 2 ledstrips die knipperen enzo... Mijn favorieten qua hardware Favoriete moederbord merk: Asus (al ben ik niet te spreken over ram-compatibility )Favoriete merk CD/DVD-drive: Geen favo merk, koop altijd de goedkoopste. Favoriete VGA merk: Geen favo merk, wil goeie kaart voor goeie prijs. Favoriete HDD merk: Maxtor, maar dat bestaat geloof ik niet meer.... Favoriete geluidskaart merk: Onboard :P Favoriete kast: Kheb nu AOpen, maar dat was de ouwe kast van mijn ouders ![]() Favoriete kast-kleur: Blauw Favoriete merk digicam: Logitech goeiekope prul :P Favoriete merk toetsenbord: Logitech Favoriete merk muis: Same Favoriete merk stuurwielen: Zoals net, kheb geen stuurwiel Favoriete merk joystick: Ook niet, alleen een gamepad Favoriete merk router: Linksys, geweldige dingen! Favoriete pc shop: Hebk geen, koop gewoon waar iets het goedkoopste is... Favoriete mod-shop: Ook niet... Favoriete merk pc: Zelfbouw! Favoriete papiersoort: Weer die vraag.... boeit me niet :P Favoriete merk beeldscherm: Samsung ofcourse! Favoriete soort IDE kabel: Rounded, met afscherming is die best gaaf! Favoriete kleur ccfl: Blauw Favoriete soort fan: Eentje die stil is en een bult lucht verplaatst Favoriete kleur HDD-led: Geen Favoriete kleur power-led: Ook geen Favoriete kleur error-led: Al helemaal geen!!! Favoriete kleur busy led cdrom: Die in de dvd drive zit ! Favoriete soort aan/uit button: Eentje die werkt en niet blijft hangen zodat je pc flipt... Favoriete merk inkprinter: Hebk geen, die Lexmark was bij de sligro in de aanbieding :P Favoriete merk laserprinter: Hebk geen... Favoriete RAM: Kingston, goedkoop en toch redelijk snel. Favoriete PSU : Tagan Easyconnect series Favoriete Waterkoeling: Hebk geen
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW Laatst gewijzigd door Bartjez : 10-02-2008 om 17:09. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Ik heb mijn pc iets verder gemod: Zijkant er weer op, maar heb nu 2 extra silent fans, eentje bij mijn HDD's en eentje achter om de warme lucht af te zuigen. Aangezien mijn pc sinds kort langs gordijnen staat kan ik niet riskeren dat mijn gordijnen in de fans waaien (zonde van de fans )
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Nieuws voor mijn pc: nieuwe Optiarc dvd brander met Lightscribe Gaaf zo'n afbeelding op je dvdtje ![]()
| | |