| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Heya, Ik ben Kevin, 16 jaar oud. Ik zit in VWO4, voor de 2e keer, ik ben blijven zitten helaas. MIjn hobby's zijn voetballen, snowboarden, gamen (doh ), en *tromgeroffel*... Casemodden!Ik heb zelf nog nooit een echte casemod gemaakt, ik heb wel plannen, en een goed voornemen samen met een vriend om onze mod's voor 2009 af te hebben, zodat we naar het NKCM 2009 kunnen (We hebben goede hoop dat dat komt )De mijne word een Chieftec Dragon, de zijne een Lian Li. Ik ben bij Casejunkies gekomen doordat een paar klasgenoten op de site zatren te kijken. Ik heb me geregistreerd, en ben actief geworden op dit forum. Casejunkies is de reden dat ik nu een forum verslaving heb aan +/- 18 fora ![]() Nog vragen? Stel ze gerust! EDIT: Omdat iedereen em doet, ik maar ook ![]() Naam: Kevin Woonachtig in: Heemskerk Leeftijd: 16 Beroep: Fulltime puber =) Studie: VWO Atheneum Favoriete eten: Macaroni Favoriete drankje: Limonade (Erg he?) Favoriete kleur: Zwart + Wit Favoriete muziek: Dance/Trance AMD of Intel: Intel Water of lucht: Water Nvidia of ATI: ATI CRT of TFT: TFT (22" FTW )Creative of....: Creative Status: Single ( =\ ) Favoriete land: Frankrijk <3 Kneus of Womenizer: Iets er tussenin? Uitgaan: Nog niet... Begraven of cremeren: Begraven Saus erop of ernaast: Ernaast Favo mobo merk: Asus Favo cdrom merk: Samsung Favo VGA plaat merk: Asus Favo HDD merk: Seagate Favo geluidskaart merk: Creative Favo kast: M'n Chieftecje <3 Favo connector: S-ATA Lasercutted of standaard fanguard: Geen, das veel vetter Favo kast-kleur: Zwart + Wit Favo merk digicam: Digiwattes? Favo merk keyboard & muis: Logitecht, Saitek Favo merk stuurwielen: Geen idee, heb er geen een Favo merk joystick: Same as above Favo merk router: geen flauw idee... Favo pc shop: Azerty.nl Favo mod-shop: Azerty.nl Favo merk pc: Alienware Favo papiersoort: Post-it Favo merk beeldscherm: Samsung Favo soort IDE kabel: Een die werkt Slot-in of tray: Slot in Favo webradio: 1club.fm Favo kleur ccfl: Wit Favo soort fan: Noctua PCI of AGP: AGP AGP of PCI-e: PCI-e Onboard VGA of kaart: Kaartje ![]() Onboard sound of kaart: Kaartje ![]() Onboard LAN of kaart: Kaartje ![]() Favo kleur HDD-led: Geen, vind ze maar irritant Favo kleur power-led: Wit Favo kleur error-led: Rood? Favo kleur busy led cdrom: Geen, is ook irritant Favo kleur keyboard: Zwart Favo kleur muis: Zwart + Blauw (Saitek <3 ) Favo soort aan/uit button: Zo'n grote rode brandmelderknop, zo'n eentje die er voor gemaakt is om op te rammen Low-budget of duur: High-end Wat staat er op je muismat: Een Saitek Gaming Mouse Drive gestealth of niet: Viva-la deurtjes HDD-VU meter: Nee Zijraam: Nog niet CCFL: Eh..? Geluidsboxen: Logitech X-230 (Ja, diegeven met Bass overkill!) Subwoofer: Logitech Versterker: Geen Favoriete kledingmerk: Nickelson Favoriete OS: Vista Geurtje: Deo is wel goed denk... Printer: een die eindelijk eens werkt Hoeveelheid computers: 3 hoeveelheid laptops: 3 Modem: geen idee Toetsenbord: Logitech prul van 10 euro, maar wat een pracht ding! Favo merk inkprinter: Lexmark Favo merk laserprinter: Laserjet dinges? Favo ram: Crucial Ballistix Favo PSU : Be Quiet Favo Waterkoeling : M'n Airco... Favo vrouw : Keira Knightley <3 Favo man : Darwin! Favo gadget : Ingebouwde temp meter in de CPU van m'n mobiel! Favo game : Battlefield 2142, Timeless Camp Gibraltar Server Favo CD : Metallica - Black Album Favo papier : Nog steeds een post-it Favo boek : Artemis Fowl Kus of knuffel: Beide, en het liefst nog eens tegelijk ook Gekste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Wie trouwt er tegenwoordig nog?... Computer specs: Mobo: Asus P5KC Processor: Intel C2D E6570 @ 3,52ghz RAM: 2GB Corsair TWIN2X C4 HDD: 320+250gb CD-ROM: Samsung 205 nogwattes... DVD-RW: same as above Videokaart: ATI Radeon 2900XT Sound: Onboard... Randapparatuur: Scherm: Neovo F-419 19" Tobo: Logitech Muis: Saitek Gaming Mouse Stuurtje: n.v.t. Speakers: Logitech X-230 Cardreader: None USB-sticks: None Printer: None ![]() GSM: Samsung U600
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! Laatst gewijzigd door SupReme : 18-01-2008 om 20:29. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Snowboarden...Waar?!
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Duitsland, Bottrop. De eena grootste baan van Europa, en het ligt net over de grens. Ik ga er regelmatig heen :P
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
Hebben ze wel een beetje vet park in Bottrop?
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
Landgraaf, wel eens van gehoord... Bottrop is een goed park, gewoon een afdaling, met aan het einde een lopende band (Jaja) die je weer omhoog brengt. Het is erg goedkoop. 40 euro voor de heledag, van 10 uur sochtends, tot 1 uur snachts, en dan is eten en drinken inbegrepen =)
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Haha! Park, ik bedoelde daarmee het funpark ![]() Prijs valt idd reuze mee! Ik voeg je wel toe @ msn, dan praten we daar wel verder ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Ik zie je wel op msn verschijnen.
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! | |
| | |
|
| « Crazysweet
|
Jeroenotje » |
| Discussietools | |