| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 20 december 2007
| Beste Leden, Ondertussen dat wij bezig zijn met het hier een daar finetunen van de nieuwe forum layout. Misschien hebben jullie nog ideeën die het beter maken. Graag horen wij die dan kunnen wij het forum ook meteen verbeteren naar jullie wens. Want dat is natuurlijk wat wij graag willen. Ik zal dit topic de komende dagen regelmatig uitpluizen voor goede ideeën! Ik ben benieuwd naar jullie creativiteit! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| De lege ruimtes in het forum, het lijkt nu nogal slordig. En de oude icoontjes, en ik zag dat max 4 afbeeldingen zijn. Dat kan echt niet vooral bij de CiP's zit je zo aan de 4.
__________________ POEP IN DAS HOOFT. lang leven de nederlandscke taal. Laatst gewijzigd door DeKemp : 10-01-2008 om 20:33. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ook al ben ik zwaar inactief toch een paar puntjes aan mijn kant: - Ook al ben ik zwaar tegen Google Ads dan denk ik toch dat het aan de rechterkant van het forum moet en niet waar het nu staat, waar het nu staat maakt de layout kapot, je krijgt 'gaten' en dat is erg lelijk. - Ook de iconen van vBulltin veranderen in de kleuren van Casejunkies (de icoontjes die je bij een post of topic kan plaatsen), door de zwarte achtergrond kleur is dit niet mooi zoals het nu is. - Casejunkies smilies terugzetten, kan deze nu niet vinden... - en ook in Casejunkies kleuren veranderen.- Vind persoonlijk de icoontjes niet duidelijke van nieuw topic/post etc etc. voor de forum index overgens wel. Dat is het eerste wat bij me opkomt. Zie je wel dat ik niet alleen maar azijn aan het pissen ben ;-) |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
Ik vind het allemaal ook wel erg groot, het mag van mij best een lettertype kleiner (Of twee)
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| De snel reageren functie aanpassen, ik snap niet wat daar mee gebeurt is maar het werkt niet. En inderdaad de smileys die niet van cj maar die eronder weg hallen of aanpassen.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Idd de emoticons moetten terug, en ik denk ook dat het heel onrustig forum uiterlijk krijgt als je gebruikers een optie geeft van wat voor'n plaatje er bij een topic kompt te staan.
__________________ POEP IN DAS HOOFT. lang leven de nederlandscke taal. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Nog een paar bugs. In de notificatie mail staan nu nog de namen van po en redox let hier mee op. En de links verwijzen naar het forum niet naar het bericht. Plus ik kwam er net achter dat je dus zelf kan kiezen of je wel of geen bericht wil als er iets geplaatst wordt. Eerts was dit in te stellen in je profiel maar dat werkt niet lkkr, en als je onderin aanklikt werkt het ook niet echt.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Quick reply werkt uitstekend hoor je moet wel eerst rechts onder klikken he. Maarja, die icoontjes moeten worden aangepast, oftewel er moeten icoontjes worden gemaakt die gewoon passen bij CJ, of de huidige icoontjes moeten worden hermaakt zodat die lelijke witte randjes eromheen weg worden gehaald. Dat ziet er gelijk al een heel stuk beter uit. De Ads, ja daar is al iets over gezegd. Natuurlijk het liefste helemaal geen ads. Het staat overal een beetje tussen, en breekt het forum een beetje op in plaats van 1 geheel te maken. De namen zijn nu nog wel heel erg groot, en voor mods en admins werkt dat kleurtje al genoeg, dat vet effect is niet heel erg nodig. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 20 december 2007
| Ik zie al een hoop reacties..... Masterslave en DeKemp: Dus de bovenkant van het forum is nu al veel mooier? Dat heb ik net aangepast en is nu aaneengesloten. De onderkant ga ik dadelijk doen. Dus nog even geduld ![]() De icoontjes van nieuw post / nieuw topic is denk ik nog even wennen. Dat is een pil die ik bij de logo psd vond die ik heb aangepast. Vbulletin hanteerd naast Nieuw en oud ook HOT. Als de pil leeg is dan is het oud, is hij wit dan is het nieuw, is hij half rood half wit dan is hij hot, is hij helemaal rood dan is hij hot en nieuw. Volgens mij heb ik het zo goed beschreven. De overige iconen gaan we nog aanpassen.... Franssnart en DeKemp -> Smilies de CJ smilies zijn gewoon geimporteerd, er zijn in vb echter ook bericht smilies die in de topic listing komen. Die verwarren jullie denk ik... @ediejo, 4 foto's is idd niet handig, staat nu op 25. @franssnarf welke e-mail precies? Forum opties zijn in te stellen bovenaan de pagina door op gebruikersopties te klikken! Volgens mij ben ik nu weer even bij! |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Het is al een stuk beter , aleen die icoontjes van als je een bericht in een topic hebt, dat is niet echt nodig denk ik zo.
__________________ POEP IN DAS HOOFT. lang leven de nederlandscke taal. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Een puntje van kritiek: Die witte letters op dat zwart grijze leest om de een of andere manier bij mij niet lekker. Als ik een lang stukje tekst lees vallen m'n ogen uit m'n kassen. Om precies te zijn heb ik sinds vandaag heel toevallig met de komst van het nieuwe forum last van het kijken naar m'n beeldscherm... ![]() Dus waar het eigenlijk op neer komt, zou je de kleur van de letters welke nu fel wit is, wat minder wit kunnen maken. En misschien de achtergrond kleur waar de tekst op staat wat lichter maken. Of juist donkerder... naja, iig een beetje finetunen qua tekst op achtergrond. Want dit leest vooral met lange teksten toch niet lekker. Overigens had ik hier bij het oude CJ forum geen last van, dat waren idd ook witte letters op donkere achtergrond. Die letters waren alleen kleiner en de kleur van de achtergrond verschilde post om post. (lichter, donkerder) Misschien dat die afwisseling van achtergrondkleur ervoor zorgde dat je minder snel last kreeg van de witte letters op de donkere achtergrond bij het lezen van lange teksten. Maargoed, al last van je ogen? |
| | |