| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Mededelingen Mededelingen van onze crew met betrekking tot de website. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 8 januari 2008
| Dolphin-IS neemt CaseJunkies over Casemodding in Nederland maakt een doorstart Den Bosch, 10 januari 2008 - Hostingprovider en internet uitgever Dolphin-IS, onder andere bekend van de ICT community Techzine.nl, maakt bekend dat het per direct Casejunkies overneemt. Op 1 december kwam Casejunkies.com met het slechte nieuws dat er een einde kwam aan de enige casemoddingsite van Nederland. De eigenaren vonden het na vijf jaar runnen van een succesvolle site tijd om er mee te stoppen. Casejunkies is een kleine, maar hechte community, die voor de volle 100 procent is gericht op casemodding. Daaronder valt niet alleen het aanpassen van het uiterlijk van je computer, bijvoorbeeld door het toepassen van verlichting en ramen in de behuizing van de computer, maar ook het verwerken van alternatieve koelingsmethodes en het overclocken van processors en andere hardware. Casejunkies biedt gevorderde casemodders een mogelijkheid het beste in zichzelf en andere casemodders naar boven te halen, maar is ook een platform voor de beginnende casemodder die verder wil kijken dan zijn neus lang is. Behalve het runnen van de website organiseert Casejunkies ook jaarlijks het Nederlands Kampioenschap casemodding tijdens The Party. Tijdens dit succesvolle evenement zijn onder andere de beste casemods van Nederland te zien. Uiteraard zou het enorm zonde zijn als er een einde zou komen aan het succes van Casejunkies, zo is ook de mening van Dolphin-IS. Daarom neemt Dolphin-IS per direct Casejunkies over, waardoor de site weer een toekomst heeft. Daarnaast past de site prima binnen het portfolio van websites van Dolphin-IS, waaronder de ICT community Techzine.nl. “Casejunkies is een goede en informatieve website voor casemoddend Nederland, maar er is ook ruimte voor verbetering”, aldus Coen van Eenbergen, directeur van Dolphin-IS. “Ons doel is om binnen enkele maanden de website te vernieuwen en ervoor te zorgen dat er beter en efficiënter gewerkt kan worden. Hierdoor kunnen we de bezoekers van Casejunkies.com meer artikelen aanbieden en krijgt de website een impuls om verder te kunnen groeien”. Momenteel bekijkt Dolphin-IS of het nog haalbaar is om het NK casemodding ook dit jaar door te laten gaan, aangezien The Party al eind april 2008 plaats gaat vinden. Over Dolphin-IS Dolphin Internet Services is een internet bedrijf dat in september 2002 is opgericht. Dolphin Internet Services richt zich op het aanbieden van webhosting voor bedrijven en particulieren. Daarbij staat het bieden van een goede service en kwaliteit tegen betaalbare prijzen voorop. Sinds 2003 is Dolphin-IS ook actief als internet uitgevers met titels als Techzine.nl en Bodynet.nl. Over Techzine.nl Techzine.nl is met meer dan 270.000 leden één van de grotere ICT community’s van Nederland. Dagelijks verschijnen op de site het meest recente ICT nieuwsberichten, downloads, tutorials en reviews. Techzine beschikt daarnaast over een hechte community die zich duidelijk profileert op het forum van Techzine. |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Laat ik dan maar de eerste zijn. Ik denk dat ik namels een groot aantal mensen spreek als ik zeg dat we jullie erg dankbaar zijn voor het instand houden van CaseJunkies, het forum, de frontpage, en alle andere content die er hier aanwezig is. Persoonlijk heb ik hier altijd erg naar mijn zin gehad en neem aan dat dat in de toekomst zo zal blijven. De schok was dan ook relatief groot toen het bericht kwam dat CJ zou stoppen. Nu kunnen we weer vol goede moed verder! Nogmaals bedankt ![]() MOD ON! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Ben even zo vriendelijk geweest om in de koffietafel topic ook eentje aan te maken ,Weet niet of het mocht maar daar komen ze volgens mij sneller omdat daar alles al behandelt werd. Linkje : http://forum.casejunkies.com/de-koff...-overname.html
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| En mijn topic is dicht getimert dus we gaan zoals gezegt hier verder lopen blaten over de overname.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Ik heb een verwijziging naar dit topic geplaatst zodat de mensen via daar ook in dit topic kunnen belanden. Ontopic denk ik dat met de overname door DIS een solide basis onder CJ is gelegd. Dat er door Coen zo voortvarend van start is gegaan met de ombouw van het forum zie ik als buitengewoon positief. Ik heb vannacht gemerkt dat dat serieus nachtwerk geweest is. Dat de overname in het geheel en de bijeffecten die er ook zijn een periode van gewenning vragen is niet vreemd. Dit zal ook niet de laatste verandering zijn, daar ben ik van overtuigd maar ik ben er 100% van overtuigd dat DIS alles zal doen om CJ succesvol te maken. Daarvoor moet je soms wel oude opvattingen loslaten, oude ideeen overboord zetten en het verleden laten voor wat het is. Ik begin te wennen aan het idee dat we vanaf nu vooruit moeten kijken, met de ervaring uit het verleden. Met weemoed terugkijken en vaststellen dat CJ verandert bereik je weinig mee. Gewoon aan wennen ! De overgang van PHPBB naar vBulletin vind ik overigens een uitstekende zaak. PHPBB was zeker in onze omgeving niet wat het moest zijn, ik denk dat vBulletin veel krachtiger is.
__________________ Those were the times... |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Wow! Vette nieuwe look! Mijn complimenten!
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Rotterdam
| Nicee!! Thank you! Ik zou wel graag die mooie favicon terug willen ipv die powerboard oid :P. Nja, ik ben blij dat casejunkies is gebleven. Maar toch vind ik die oudere look beter :$
__________________ "CJ, bedankt voor de leuke tijden" |
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Rotterdam
| Ik vind de style een beetje te groot naar mijn mening, misschien moet ik wennen maargoed. Vorige vond ik stiekem mooier :$. Maarja, k moet blij zijn dat CJ is gebleven :P
__________________ "CJ, bedankt voor de leuke tijden" |
| |
| | #11 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 8 januari 2008
| Hallo allemaal, Hier ben ik dan, de coen die al door carpento meerdere malen is genoemd. Zoals jullie dus al hebben gezien is het forum wat verandert. We zouden eigenlijk niks veranderen aan de website de eerste 3 maanden maar het was niet eens meer mogelijk om fatsoenlijk te registreren en jezelf te activeren. Dit moest allemaal door een admin gebeuren met de hand. Uiteraard is die drempel veels te hoog en ontneemt het CaseJunkies de mogelijkheid om te groeien. De conclusie was dat de forum software of geupgrade moest worden of vervangen. Ik weet niet wie er hier enigzins technisch is of ervaring heeft met fora maar phpbb is nogal lek gevoelig en in vergelijking tot andere fora software doet het gewoon een beetje onder. Daarom hebben wij er voor gekozen om op het laatste moment het forum te vervangen. Ik ben hier afgelopen nacht tot 4:00 mee bezig geweest en heb het toen open gegooid. Er zitten nog wat foutjes in en die zal ik er zo snel mogelijk uit gaan halen. Ik mis nog wat iconen en de rechten van de moderators moeten nog helemaal goed gezet worden. Ook dit ga ik snel doen. Ik verzoek jullie om alle problemen die jullie tegenkomen lekker te melden in dit forum: CaseJunkies Bugs - CaseJunkies.com Ik zal dan proberen het zo snel mogelijk op te lossen. Verder kan ik jullie melden dat we de frontpage software over enkele maanden zullen gaan vervangen gezien wij gewoon een stuk geweldige software op de plank hebben liggen waardoor casejunkies alleen maar beter wordt. Ideeën voor een volgende Casejunkies versie mogen jullie ook uiten zodat we die mee kunnen nemen. Dat mag ook in het bug forum, alleen zet er dan even feature: voor in de titel. Heb ik me toch even netjes voorgesteld aan de community, vragen en opmerkingen zal ik proberen zoveel mogelijk op te reageren maar momenteel wordt ik nogal overspoelt... ![]() |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Hmm, reageren met de quickreply werkt om de een of andere manier niet. Goed, allemaal leuk en aardig dat D-IS CJ heeft overgenomen. Maargoed, mij zie je hier niet meer terug! Fijne tijd toegewenst en veel succes met het runnen van de site! ![]() |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Ach, heeft zo zijn redenen. Principe kwestie maar dat laat hou ik liever prive! Ik hou me overigens toch niet aan m'n woord, want hier ben ik alweer. Ik ben namelijk toch wel een beetje benieuwd wat er nu van het "nieuwe" CJ terecht zal komen, dus ik zal af en toe even komen kijken en met een glimlach of een traan vertrekken. |
| |