Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 2-01-2008, 16:53   #1 (permalink)

PsychoBram's schermafbeelding

Standaard Kan niet overnieuw installeren, niet geheel verwijderd

Beste CJ's,

Ik heb een probleempje :P
Een tijdje geleden had ik Medal of Honor Allied Assault van een vriend geleend.
Geinstalleerd maar werkte niet, ik controleer dus de CD en er zat een flinke kras op. Dus ik alles verwijderen via Software. Halverwege gaf hij een foutmelding, dus ik overnieuw geprobeerd. En kreeg hetzelfde probleem. Dus had ik alles maar handmatig verwijderd via Program Files. Daarna stond er nog steeds een icoontje in Software van MOHAA.
Ik dacht "deze laat ik maar staan" want ik wist niet hoe ik die weg kon krijgen.

Nu heb ik gister zelf MOHAA van een andere vriend geleend, en eerst de CD gecontroleerd. Er zat geen krasje op. Ik doe hem in de Drive en kan via de auto-start ook meteen op spelen klikken. Maar als ik dat doe gebeurd er niks. Dus ik druk op Installeer. krijg de mogelijkheden. Modify, Repair en Remove. Ik doe eerst op remove. Maar ik kreeg weer de foutmelding. Dus ik klik maar op repair, na ongeveer een halve seconde staat er dat hij klaar was. Maar nog kan ik hem niet spelen. Dus klik ik maar op Modify en klik alle bestanden aan om opnieuw te installeren. Hierna kan ik ze nergens vinden. En kan ik hem nog niet spelen. Ik klik nog een keer op repair en let goed op waar ze installeren. Ze installeren ze in de Windows map onder Main. Ik verwijder deze weer *ik weet zeker dat ik de goede verwijder..* , het werkt dus niet

Nu wil ik weten waar het bestandje staat die in configuratiescherm staat zodat ik hem gewoon overnieuw kan installeren.. dat Mohaa er dus HELEMAAL af is..
weet iemand waar dat bestandje mogelijk kan staan..
Alvast bedankt
PsychoBram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2-01-2008, 17:12   #2 (permalink)

Anonnymous!'s schermafbeelding

Standaard

Mischien dat de game tog nog per ongeluk op je schijf staat in dat geval moet je even het UNinstall bestand aanklikken.
Oud 2-01-2008, 17:35   #3 (permalink)

Standaard

Nee ik heb die al keertje aangeklikt en toen gingen alle bestanden die ik kon vinden van MOHAA weg.
Oud 2-01-2008, 18:31   #4 (permalink)
Administrator

Azariel's schermafbeelding

Standaard

Klinkt als een registry bestand dat er nog staat. Gewoon ff een registry cleaner downloaden en draaien. Sommige van die programma's laten je zelfs zien welke reg files erin staan, en bij welk programma die horen. Dus gewoon alle MOHAA regfiles deleten (vaak geven die programma's ook een backup optie, die zou ik dan wel ff gebruiken voor de zekerheid. Met je registry bezig gaan is nooit zonder gevaar)
Oud 2-01-2008, 19:35   #5 (permalink)

Standaard

je kan ook systeemherstel van windows gebruiken, en gewoon een paar dagen trug gaan.Voordat je het spel installeerde.

als het niet klopt laat het me weten.

GRT
grave667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2-01-2008, 20:25   #6 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azariel
Klinkt als een registry bestand dat er nog staat. Gewoon ff een registry cleaner downloaden en draaien. Sommige van die programma's laten je zelfs zien welke reg files erin staan, en bij welk programma die horen. Dus gewoon alle MOHAA regfiles deleten (vaak geven die programma's ook een backup optie, die zou ik dan wel ff gebruiken voor de zekerheid. Met je registry bezig gaan is nooit zonder gevaar)
gedaan met Eusing Free Registry Cleaner, maar nog steeds staat het bestandje in Software..
Is het een mogelijkheid om mijn C schijf *waar al mijn spellen en muziek opstaat* te formateren, of staat het bestandje op de D schijf *waar Windows opstaat* ?
Oud 2-01-2008, 21:05   #7 (permalink)

Standaard

Ik wou nu een herstelpunt kiezen van voor de installatie, deze kan ik alleen niet kiezen, ik kan alleen maar dingen van vandaag kiezen toen ik hem heb geprobeerd te verwijderen...
Oud 3-01-2008, 09:17   #8 (permalink)
Administrator

Azariel's schermafbeelding

Standaard

Registry staat denk ik ergens op de C. Ik heb thuis wel een programmatje waar je zelf ff kan zoeken in de registry, ff gezocht op google of ik em nog kan vinden:

http://www.worldstart.com/weekly-dow...cleaner4.3.htm

Als je die versie pakt die daarop staat, kun je zowel je gewone registery items bekijken en verwijderen en je kunt op het tabblad "uninstall list" ofzo iets ook gewoon die MOHAA uit je software list te halen.
Oud 3-01-2008, 09:25   #9 (permalink)

Bartjez's schermafbeelding

Standaard

Ik heb ook ooit zoiets gehad. Toen was het een geblokkeerd bestand, waar je helemaal niets meer me kon. Uiteindelijk heb ik de schijf moeten formatteren. Maar bij mij was dat geen ramp, moest toch nog eens gebeuren.
Oud 3-01-2008, 12:40   #10 (permalink)

Standaard

Ja ik heb net mijn C schijf geformatteerd, maar hij staat er nog steeds.. maar heb hem nu gewoon via de laptop op een externe HDD geinstalleerd en toen gekopieerd naar mijn C schijf, dus kan MOHAA nu gewoon spelen..
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan sommigte oude games niet meer installeren. Don Zalmrol Software Junkies 4 31-05-2006 08:43
XP wil niet installeren tongue_of_colicab Software Junkies 13 26-10-2005 09:14
grote vraag ( overnieuw) Stitch Software Junkies 18 18-06-2004 15:38
Samsung DVD-speler werkt niet/ bestaat niet :S Dj Tw@n Hardware Junkies 7 7-09-2003 14:46
topics met poll niet kunnen lezen (niet ingelogd) mr_x007 CaseJunkies Support en Feedback 4 16-06-2003 22:15

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.