| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2007 Locatie: Cuijk/Linden
| Beste CJ's, Ik heb een probleempje :P Een tijdje geleden had ik Medal of Honor Allied Assault van een vriend geleend. Geinstalleerd maar werkte niet, ik controleer dus de CD en er zat een flinke kras op. Dus ik alles verwijderen via Software. Halverwege gaf hij een foutmelding, dus ik overnieuw geprobeerd. En kreeg hetzelfde probleem. Dus had ik alles maar handmatig verwijderd via Program Files. Daarna stond er nog steeds een icoontje in Software van MOHAA. Ik dacht "deze laat ik maar staan" want ik wist niet hoe ik die weg kon krijgen. Nu heb ik gister zelf MOHAA van een andere vriend geleend, en eerst de CD gecontroleerd. Er zat geen krasje op. Ik doe hem in de Drive en kan via de auto-start ook meteen op spelen klikken. Maar als ik dat doe gebeurd er niks. Dus ik druk op Installeer. krijg de mogelijkheden. Modify, Repair en Remove. Ik doe eerst op remove. Maar ik kreeg weer de foutmelding. Dus ik klik maar op repair, na ongeveer een halve seconde staat er dat hij klaar was. Maar nog kan ik hem niet spelen. Dus klik ik maar op Modify en klik alle bestanden aan om opnieuw te installeren. Hierna kan ik ze nergens vinden. En kan ik hem nog niet spelen. Ik klik nog een keer op repair en let goed op waar ze installeren. Ze installeren ze in de Windows map onder Main. Ik verwijder deze weer *ik weet zeker dat ik de goede verwijder..* , het werkt dus niet Nu wil ik weten waar het bestandje staat die in configuratiescherm staat zodat ik hem gewoon overnieuw kan installeren.. dat Mohaa er dus HELEMAAL af is.. weet iemand waar dat bestandje mogelijk kan staan.. Alvast bedankt ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Mischien dat de game tog nog per ongeluk op je schijf staat in dat geval moet je even het UNinstall bestand aanklikken.
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Klinkt als een registry bestand dat er nog staat. Gewoon ff een registry cleaner downloaden en draaien. Sommige van die programma's laten je zelfs zien welke reg files erin staan, en bij welk programma die horen. Dus gewoon alle MOHAA regfiles deleten (vaak geven die programma's ook een backup optie, die zou ik dan wel ff gebruiken voor de zekerheid. Met je registry bezig gaan is nooit zonder gevaar) |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
Is het een mogelijkheid om mijn C schijf *waar al mijn spellen en muziek opstaat* te formateren, of staat het bestandje op de D schijf *waar Windows opstaat* ? | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Registry staat denk ik ergens op de C. Ik heb thuis wel een programmatje waar je zelf ff kan zoeken in de registry, ff gezocht op google of ik em nog kan vinden: http://www.worldstart.com/weekly-dow...cleaner4.3.htm Als je die versie pakt die daarop staat, kun je zowel je gewone registery items bekijken en verwijderen en je kunt op het tabblad "uninstall list" ofzo iets ook gewoon die MOHAA uit je software list te halen. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik heb ook ooit zoiets gehad. Toen was het een geblokkeerd bestand, waar je helemaal niets meer me kon. Uiteindelijk heb ik de schijf moeten formatteren. Maar bij mij was dat geen ramp, moest toch nog eens gebeuren.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Ja ik heb net mijn C schijf geformatteerd, maar hij staat er nog steeds.. maar heb hem nu gewoon via de laptop op een externe HDD geinstalleerd en toen gekopieerd naar mijn C schijf, dus kan MOHAA nu gewoon spelen.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kan sommigte oude games niet meer installeren. | Don Zalmrol | Software Junkies | 4 | 31-05-2006 08:43 |
| XP wil niet installeren | tongue_of_colicab | Software Junkies | 13 | 26-10-2005 09:14 |
| grote vraag ( overnieuw) | Stitch | Software Junkies | 18 | 18-06-2004 15:38 |
| Samsung DVD-speler werkt niet/ bestaat niet :S | Dj Tw@n | Hardware Junkies | 7 | 7-09-2003 14:46 |
| topics met poll niet kunnen lezen (niet ingelogd) | mr_x007 | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 16-06-2003 22:15 |