| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 april 2007
| Ik ga in de voorkant van mijn pc andere plaatsen voorzien voor de schakelaars enzo. maar nu moet ik die andere gaten wel kunnen dichten. hoe kan ik dit het beste doen? ik zelf dacht aan plamuur dat je gewoon in zo een tube kan kopen in de brico, maar weet niet of dit hiervoor geschikt is? ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Plamuur is een fulmiddel en niet echt iets om gaten van 2 kanten zeg maar mee af te dichten. Als je het echt goed wilt doen ga je polyestheren. dat goed vlakschuren, Vullen met plamuur nog eens glad schuren, en overspuiten :P. Tis meer werk maar tis meestal barstbestendig
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| De kunststof voorkant van mijn computer spuiten | JvanM | Casemod Junkies | 10 | 3-12-2006 15:40 |
| Zelf USB aan voorkant kast maken | TRiXeS | Elektronica Junkies | 10 | 19-10-2005 13:20 |
| [Vraag] Welk voorkant is mooier | Diem | Casemod Junkies | 2 | 24-03-2004 06:55 |