| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 november 2007 Locatie: Zuid-Beijerland
| Hallo mensen ! Ik ben nieuw hier en ook nog nieuw in het modden van cases. Ik had een vraag over Fannetjes,welke is het beste in geluid/luchtverplaatsing, het hoeft voor mij niet ultra stil natuurlijk. Alvast bedankt voor jullie hulp ! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2006 Locatie: Oost-Vlaanderen
| Ik ben zeer tevreden over mijn Revoltec ledfans. De Coolermaster ledfans zijn zeer vergelijkbaar, alleen zijn ze zonder licht volledig doorzichtig en verplaatsen ze (volgens de verpakking) iets minder lucht. Verder heb ik nog ervaring met AC Ryan UV fan, maar die zijn niet echt bijzonder stil. Op 5V zijn ze doenbaar, maar voor mij nog niet stil genoeg. Review van de Revoltec fans: Klik Review van de A.C. Ryan fans: Klik Natuurlijk zijn er nog massa'a andere fabrikanten, maar daar heb ik geen ervaring mee.
__________________ S//|R SAB HC COD4 (Klik om direct via Xfire te joinen) S//|R zoekt versterking (Clickable) |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Ik zou gewoon eens wat webshops afgaan, zoals www.azerty.nl, of www.salland.eu Daar zijn dat soort dingen wel te vinden (Bij azerty onder systeem koelers dacht ik)
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| oke,bedankt. op salland hebben ze die niet, maar op azerty kan ik wel een keus maken, dan had ik ook nog een vraag over een fan controler, ik zoek een fan controller die er mooi strak uit ziet en een groen schermpje heeft (schermpje hoeft niet, kunnen ook alleen draaiknoppen zijn !) |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Er zijn er wel een aantal waarvan de kleuren in te stellen zijn. De scyte kama bijvoorbeeld ->http://www.techpowerup.com/reviews/S...maMeter/4.html En zo zijn er nog wel een aantal geloof ik. En aangaande de AC ryan casefans, ik gebruik ze al een tijdje, super stil zijn ze niet, mooi zijn ze wel Met het hele grote voordeel erbij dat de lichtbron afzonderlijke bedrading heeft, dus eenvoudig lamp aan/uit te doen. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| AC Ryan fans zijn verre van stil, maar wel erg populair en ze werken met UV-licht. Ze zijn in tientalle kleurcombo's te krijgen. Als je wat stillere en goedkope fans wilt raad ik Cooler Master en Revoltec aan. Sharkoon heeft ook lekker stille en mooie dingen, maar die verplaatsen weinig lucht. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| oke, die Scythe Kama Meter ziet er goed uit, die gaat ook in winkelmandje nu denk ik m'n laatse vraag, zit er nog verschil tussen de CFFL's van verschillende merken kwa kleur ? bijv Revoltec Green of Recom Green, of is dat gewoon dezelfde kleur... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Qua groen niet heel erg dacht ik. Maar de Blauw kan soms wel eens wat paars uitvallen, en de rood soms meer wat roze of oranje...
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Bij Groen weet ik niet of de kleuren anders kunnen zijn, blauw is echter een ander verhaal. Ik heb zelf dus AC ryan UV blue fans erin zitten, maar omdat het een UV systeem is heeft dat een paarsige gloed. Daarnaast heb ik CCFL's van AC-ryan die een helder blauwe kleur geven, dat verschil is wel degelijk zichtbaar. Dus als je echt een groene kleur wil die gelijk is aan je CCFL's zou ik kiezen voor fans die niet met UV werken want dat kan de kleur veranderen (maar zoals gezegd, heb ik alleen ervaring met de blauwe variant en niet zozeer met groen) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Goede webshops | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 2-07-2004 21:43 | |
| Goede airflow ? | -htvi- | Cooling & OC Junkies | 8 | 19-02-2004 17:11 |
| disco lichten paneel op fannetjes? | InsaneKitty | Elektronica Junkies | 6 | 19-01-2004 13:12 |
| Goede voltages??? | Masterslave | Elektronica Junkies | 16 | 1-12-2003 08:16 |
| stomme goedkope fannetjes | InsaneKitty | Cooling & OC Junkies | 4 | 1-11-2003 10:45 |