| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Zou iemand mij kunnen helpen met het oc'en van mijn kaartje. Ik heb rivatuner al geinstalleerd en de coretemp is 63 graden. Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen.
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| De temperatuur van je core is al redelijk aan de hoge kant, hoewel grafische kaarten best wel wat kunnen hebben. Echter kan je wel testen hoeveel je temperatuur oploopt wanneer je de snelheid van je core wat omhoog gooit. Gaat met wat kleine veranderingen, 20MHz bijvoorbeeld, de temperatuur snel omhoog? Dan is het aan te raden voor wat extra koeling te zoeken. Tijdens het verhogen moet je verder tussendoor steeds testen of je systeem wel stabiel is. Dit is te testen met bijvoorbeeld het programma 3D Mark. Deze, en andere testprogramma's, is te vinden in de download sectie hier op de site. Zo lang je met kleine stapjes omhoog gaat, goed test en de temperatuur goed in de gaten houdt kan er eigenlijk niks mis gaan. |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Hij is nu ongeveer 69 graden loaded. Hij draait nu ongeveer 90 mhz hoger namelijk op 650mhz. Kan ik de memory clock ook nog verhogen of is dat geen goed idee?
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 januari 2008 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
![]() Overclock.net - Overclocking.net - View Single Post - *OFFICIAL* 8800GTX/GTS OC thread hier is wat meer info over het overclocken van de 8800 series.
__________________ Laatst gewijzigd door Blowie : 14-01-2008 om 20:54. | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| BFG NVIDIA GeForce 8800 GTS OC WC 640MB PCIe: Waar te koop? | modder.exe | Hardware Junkies | 9 | 4-10-2007 19:47 |
| 8800 GTX - na 10 minuten in 3D game crasht mijn pc | Axepal | Hardware Junkies | 5 | 12-03-2007 22:08 |
| 8800 GTX | Hellion | Hardware Junkies | 4 | 7-12-2006 13:30 |
| Geforce 8800 | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 12 | 12-11-2006 21:20 |
| Overclocken AMD 64-bit | Lite-On | Cooling & OC Junkies | 6 | 15-08-2005 13:38 |