| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 november 2007 Locatie: Bunde
| Hey, Ik heb een vraagje over de bekende CCFL lampen voor in je pc. Ik vroeg me af hoeveel watt een CCFL lamp opneemt als ie aan is. Ergens heb ik gelezen dat de lamp zelf 6 watt is, maar de transformator (blauwe kastje) neemt misschien meer op dan 6 watt ? Graag zou ik ook willen weten of mijn voeding 6 CCFL lampen aan zou kunnen. Mijn voeding is 300 Watt. Mischien is het een mogelijkheid om 3 CCFL Lampen op 1 voedingskabel aan te sluiten. Verder zijn er nog 3 coolers op t mobo aangesloten, waarvan 1 op de vga kaart, natuurlijk wil ik dat deze gewoon blijven werken zodra de 6 CCFL lampen in de kast hangen. Alvast bedankt! =P |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Citaat:
![]()
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot | ||
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Screenshot van je kast? :P Screenshot! Ik neem aan gewoon foto/pic van kast ![]() PS. Ben weer thuis, gaat net hagelen/regenen, heerlijk! ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| What the .... wil jij een licht bak maken, mij lijkt 1 of 2 setjes al gnoeg voor 1 pc maar jij wil der 3 in hebben, das nie erg maar let wel op aan 2 buisjes komt al voldoende licht af om 1 kast matig tot goed te belichten, 2 setjes is goed tot zeeer goed belichten, 3 setjes dat eigenlijk het zelfde als een lantarenpaal lamp erin hangen, of je moet een grootte kast hebben dan kan het nog wel, een midi met 6 ccfl`s is beetje overkill lijkt mij. En 300 watt licht wel op het randje, maar kan net. beste is natuurlijk een wat sterkere voeding te nemen, voral omdat hardware dat ook wel makkelijker vind. greeets,
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Ik heb in me midi tower 4 hangen/liggen. 2x UV en 2x blauw. Maar ik heb eigenlijk altijd alleen me UV aanstaan I.C.M. uv lak in me pc En het leuke is, dat als ik me ccfl uit of aan zet, begint NVidia Control Panel tegen me te klagen dat de VGA kaart te weinig stroom krijgt. En dat allemaal met een 430watt voeding en een oud systeem :/ ![]()
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
En @ franssnarf, voor een mod vind ik je taalgebruik bedroevend. Dingen als licht ipv ligt maken het hele verhaal lastig te lezen, en dat is me niet alleen opgevallen bij deze post.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| In deze post zie ik maar 2 foutjes en ja dat je verder fouten ziet kan klopen, ik heb express al in mijn underscript neergezet dat ik dyslexie heb, en tja als ik snel een bericht moet typen dan controleer ik niet altijd of alles 100% is, voor somige gebruik ik word en dan spellingscheck maar dat gaat lastig als je op je werk zit en ze daar van die brake systemen hebben, waar geen word op staat. maar er wordt intusse al op gelet. toch bedankt voor je aandacht ![]()
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 november 2007 Locatie: Bunde
| Citaat:
en ik wil natuurlijk niet dat er dan iets in mn pc ontploft ofzo . Hier is trouwens ook nog een foto van mn schakelaar paneeltje op mn oude kast ( hij is makkelijk eruit te halen, dus ik kan hm gemakkelijk in mn nieuwere kast stoppe als TNT-service een beetje opschiet met mn apevia x cruiser http://img98.imageshack.us/my.php?image=img1278lb2.jpg Edit : Ik heb 2 buisjes omdat ik 1 buisje ga gebruiken voor bovenin (binnen) de kast, en 1 buisje voor mn plexiglas mod (onderin de kast) , dus dan heb ik van boven en beneden licht + ook nog eens mn plexiglas dat een mooi oplichtend effect heeft ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CCFL vraagje | RebornSnake | Elektronica Junkies | 4 | 17-09-2006 17:53 |
| ccfl lampen los aansluiten | estricker | Elektronica Junkies | 0 | 18-07-2006 00:46 |
| Lampen werken niet | tommot | Elektronica Junkies | 8 | 29-08-2004 11:05 |
| 92mm round ccfl en 120mm round ccfl | Mojo^PowaH | Casemod Junkies | 10 | 18-08-2004 22:55 |
| uv lampen | Dubock | Casemod Junkies | 15 | 13-05-2004 21:01 |