| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Kerkrade
| Hey, Ik ben me aan het bedenken om waterkoeling aan te schaffen. Nu heb ik een paar uv lampen in mijn kast hangen en dan moeten de wc slangen natuurlijk ook mooi oplichten. Ik heb eens in een log ergens gelezen dat iemand een rode uv toevoeging in het systeem had een daarna een vieze rode aanslag op de slangen en op de blokken bleef zitten die er nogal moeilijk vanaf ging en dat willen we natuurlijk niet... Nu vraag ik me af beinvloed de watertoevoeging het koelvermogen van het water? En blijven je slangen en blokken dan wel schoon? Bvd. ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Ik zou gewoon het speciale koelvloeistof voor pc's nemen. Dat is geoptimaliseerd voor koeling en het zal wel niet al te erg afgeven.
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Beter oplossing, koop UV-reactieve slangen ![]() Dan lichten die op, en geen last van aanslag etc. Kan je er gewoon van die speciale koelvloeistof doorheen gooien, want die is ervoor gemaakt ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| UV reactive slangen zijn idd een goed idee, wil je dit niet neem dan kwaliteid water, Feser-one is een goed merk. @Wava, geen nutteloze posts graag.
__________________ Comming soon to your local ISP. VOORDEELVERPAKKING.NL |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2006
| Ik heb er ooit UV-rood watertoevoeging in gehad. Ik kreeg inderdaad aanslag op mijn slangen, maar niet op de blokken. Qua koelprestaties zal het wel mee vallen, maar zoals gezegt ga liever voor slangen. ( Ik had de toevoeging voro mijn reservoir een kleur te geven. ) |
| | |