| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 mei 2006
| Yo mensen, ik heb bf2, en aangezien niet altijd bij mij het internet erop staat, speel ik dit ook wel is in single player, maar hoe krijg ik die wapens unlocked? kzou het niet weten, volgens een vriend van me door een bepaalde score te behalen, maar dit lukt niet. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Heb je uberhoud al op Google gezocht, daar staat het geheid op. Het is iets met een tekst bestandje waar je een 0 moet vervangen met een 1. Zoek gewoon ''BF2 singelplayer weapons unlock''.
__________________ POEP IN DAS HOOFT. lang leven de nederlandscke taal. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 augustus 2007
| dit kan bijv. door (uit mn hoofd) 12 mensen in een ronde te killen met een sniper, mg of te healen etc. Maar als je singleplayer speelt zal dit helaas niet gaan, want het word niet opgeslagen. Je zult het spel dus online spelen, wat ook nog eens veel leuker is. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Wederom geldt: zet de meest voor de hand liggende woordjes in Google, druk op enter en je hebt de oplossing. Het is niet dat ik je niet wil helpen, maar zelf een heel klein beetje moeite doen is toch niet teveel gevraagd?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Hetzelfde kun je doen met de oude A2 racer. De prijzen verlagen van alle auto's en upgrades geen wonder dat ik dat spel binnen 2 uur had uitgespeeld :P
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [OC]Amd Athlon XP Unlock Kit | Eergassie | Cooling & OC Junkies | 11 | 6-01-2003 11:39 |