| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 december 2006 Locatie: Hardenberg
| Ik wil graag mijn Intel Celeron (766 mhz) overklokken, nou was mijn vraag, kan dit, en zo ja hou? De pc heeft vandaag vanaf 16:00 uur aangestaan, en de tempratuur van de CPU blijft constant tussen de 30 en 35 graden...
__________________ Niels van de Poll, http://www.rallylive.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 december 2006 Locatie: Hardenberg
| Nee, ik heb dat nog nooit gedaan, dus leek me wel interesant om een keer te proberen, maar dan niet op m'n nieuwe pc ![]()
__________________ Niels van de Poll, http://www.rallylive.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Overklokken gaat via je BIOS. Druk daarvoor bij het opstarten van je PC op delete/del en ga naar advanced options of een dergelijke tab. Kijk dan of het mogelijk is om bepaalde frequenties (van de FSB) aan te passen. Zonee, dan heeft het weinig zin om hierover door te gaan. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2006
| Ligt er ook aan of het in het BIOS gebeurd. Die oude slot 1 pentiummetjes hadden ook wel moederborden met dipswitches. En een aantal socket478 kunnen nog overclocken met jumpertjes. Dus als je in het BIOS niks vind kan je nog even je moederbord boekje doorzoeken. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Even schop naar OC junkies ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Overklokken | _PhanToM_ | Cooling & OC Junkies | 19 | 6-10-2006 23:28 |
| Hoe oc ik me celeron in bios? | rawiramdhan | Cooling & OC Junkies | 1 | 4-04-2004 10:38 |
| AMD Ahtlon 2600+ of Intel Celeron 2.4ghz? | GoTMoRe | Hardware Junkies | 15 | 1-04-2004 11:39 |
| Keuze processor pentium 4 of celeron?? | Pietjuh | Hardware Junkies | 11 | 13-09-2003 14:55 |