| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Hey, Mijn informatica leraar beweert dat ie kan zien van b.v powerpoint bestanden of ze zijn 'doorgestuurd'. Hij zou kunnen zien op welke computer het bestand is aangemaakt, door te kijken hoe de computer heet, b.v BIOKIPJE. Mijn vraag is of dit kan en of dit eventueel aan te passen is? Hoor het wel, M.v.g, Biokipje |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Hmm ja, maar hij zei dat ie kon zien op welke pc het bestand was aangemaakt en vervolgens kon zien op welke pc het bestand was bewerkt. En hij had het over een progamma'tje waarmee hij 2 bestanden kon vergelijken en zo kon zien of het de zelfde waren? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Als je het bestand selecteert in verkenner zie je zoiezo altijd links in beeld; gewijzigd, grote en auteur. Kan je vaak al snel achterhalen of je het wel/niet zelf gemaakt hebt. Het zal vast ook progjes ervoor geven om dit te sjecken op de een of andere manier.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
|