| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Ik wil in dit topic vragen of er mensen zijn die ervaring hebben met het "boosten" van je Vista based pc via readyboost. Ik wil het binnenkort ook gaan proberen alleen ik zit nu met een memory stickie van 32mb wat te weinig is om hem te "readyboosten". |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Biokipje geeft het goede voorbeeld, met een flinke google kom je er ook wel...
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2006
| als je je superfetch uitzet (control panel/configuratiescherm -> administrative tools/*kweet niet wat het in het nederlands is* -> services -> superfetch -> properties -> disable -> pc opnieuw opstarten) heb je zowieso al een flinke vooruitgang. Dit geld echter wel als je vista al een tijdje gebruikt, aan de andere kant houdt het gedeeltelijk tegen dat vista zo onmundig traag wordt uiteindelijk. Readyboost -> minimaal 1 GB mogelijk hebbik gehoord. ook oppassen met de snelheid van het usb apparaat, ik had een sd kaart van 2 GB willen proberen toen ik erachter kwam dat 60X speed SD niet genoeg was. |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Citaat:
Citaat:
| ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| GPU Fan stiller maken | Mr. Oizo | Cooling & OC Junkies | 11 | 17-06-2006 18:34 |
| Fancontroller maken | blackdragon | Elektronica Junkies | 8 | 13-02-2006 18:59 |
| Nog sneller als deze ? WAAR !? | Raptor | Hardware Junkies | 1 | 31-05-2004 20:48 |
| netwerk, wat is sneller? | InsaneKitty | Hardware Junkies | 5 | 26-11-2003 08:25 |
| ADSL word sneller | LightStar | Area 1337 | 48 | 12-09-2003 23:27 |