| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2007
| Ik zit al een hele tijd te zoeken nr een goede WC set, ik heb er nu eindelijk eentje gevonde! mr nu zit ik nog altijd met een probleem.. De bedoeling is dus om mijn systeem, in een Antec P182, te koelen met een Swiftech setje, Swiftech H20-220 Apex Ultra. In dit setje zit een 2x120fan rad (MCR220-QP) die redelijk groot uitvalt.. Eerst was de bedoeling em bovenop men case te plaatsen, kunt ge ook zien in de afb. Mr omdat de rad zo dik is, zeker samen met de fans, gaat ie een heel eind boven mijn case uit steken. (+- 9cm) en k vrees dat et spuuglelijk gaat zijn ![]() Hier mijn schetske met paint :P, ongveer met juiste verhoudingen ![]() Iemand hier een oplossing vr? Wr kan k het best de rad plaatsen?? Liefst een oplossing waar zo weinig mogelijk aan de case gezaagd moet worden. (ivm noisekilling panelen, zou zonde zijn deze te moeten slopen...) En hier nog ff afmetinge van rad ZONDER fans ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| 21cm breed dus zou wel mogelijk zijn, zal is ff bezien, ook voor de lengte van de rad, is niet erg praktisch denk ik... edit: k vrees dat dit hetzelfde probleem gaat geven, bij P182 zit voeding onderaan dus het I/O panel zit vrij hoog > hierdoor moet ik mijn rad ook redelijk hoog monteren > steekt ie weer te hoog boven men case uit... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Je kunt een gat bovenin je case slijpen, zodat de rad er deels in valt. (En bijvoorbeeld evenhoog eruit steekt als die vin achterop je kast?) Dit gaat wel ten koste van één drive ruimte, maar dat lijkt mij geen punt toch?
__________________ Little Johnny was a chemist, little johnny is no more, for what he thought was H2O, was H2SO4. || AMD X2 4000+ || 3gb OCz D-CH 800MHz 4-4-4-15 || NVidia 6800 GT || Seagate 7200.10 - 250GB || =D |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Je kunt em ook platleggen in een van je 3,5" drive bays lijkt me... Ik heb zo'n ding nog nooit gezien, dus miss is het een stom idee ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| 1 oplossing: De swiftech RadBox, die zit misschien wel bij die kit. Dit geeft je de mogelijkheid om een grote radiator achterop je case te monteren op de bestaande 120mm plaats.
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
Degene die hier al ervaring mee hebben? Waar hangen jullie je rad? | ||
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Ik heb hem heel lang in mijn Thermaltake armor gehad: In de frontintake. De Armor heeft 11 bays vooring, gemaakt van mesh, dus dat gaat makkelijk. Het probleem is toch dat je geen gat in je case wilt zagen (wat natuurlijk logisch is), toch is dit vaak de beste oplossing. 1: Het ziet er natuurlijk vet uit, maar het dient ook als extra intake/exhaust.
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Radiator in het dak van mn pctje? | eXistenZ | Cooling & OC Junkies | 16 | 28-01-2004 09:03 |
| Watercooling Radiator..... | Raptor | Cooling & OC Junkies | 8 | 3-09-2003 21:33 |
| [WC] Radiator Probleem | p!3tje | Cooling & OC Junkies | 3 | 20-08-2003 23:40 |
| Radiator vraag..... | Raptor | Cooling & OC Junkies | 12 | 8-08-2003 05:40 |