| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ff voor de duidelijkheid, heb je die delete-knop: a) bij AL je eigen posts ? b) bij eigen posts die de laatste zijn in een topic ? c) in alle subforums of slechts in een aantal ? d) alleen in link:sup ? Er is zover ík weet niks veranderd Optie B is gebruikelijk, A zou niet de bedoeling moeten zijn omdat je dan een discussie kunt slopen. Vandaar dat ik graag zou willen weten waar je het beruchte rode knopje aantreft.En ja, wat PO zegt: de deleteknop gebruiken we zelden op CJ. Alleen in het geval van dubbelposts wil ik weleens een postje naar de eeuwige jachtvelden sturen.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Waar staat ie dan, ik zie hem nergens :P
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Tuimelschakelaar als aan/uit knop? | Niels van de Poll | Elektronica Junkies | 13 | 7-08-2007 17:48 |
| hoe kom ik aan USB, audio, aan/uit knop etc? | Neven | Elektronica Junkies | 2 | 4-08-2007 18:12 |
| Aan/uit knop maken? | case_freak | Elektronica Junkies | 8 | 16-10-2005 19:45 |
| Aan en uit knop conflict | Ergenic | Hardware Junkies | 7 | 23-11-2004 21:42 |
| MSN knop in PM | -PartyBoy- | CaseJunkies Support en Feedback | 0 | 27-05-2003 18:03 |