| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 mei 2007
| Ik heb een pc met een on board graka dit omdat er geen ruimte is om een andere in te bouwen maar nou heb ik het probleem dat als ik een uurtje fulltime zit te gamen dat me graka rond de 90 graden komt waar zou het aan kunnen liggen en hoe kan ik het veranderen? (extra fan platsen is geen optie heb namelijk low profile deskttop kast ) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Wat voor videokaart heb je? Meeste videokaarten is 90 graden niet zo gek hoor ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Wat van case heb je dan? Er is toch wel ergens een ruimte voor een fannetje?
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| graka kapot? | Rush | Software Junkies | 23 | 26-11-2006 22:02 |
| hardcano 10 met 2 usb aan sluitingen op een moeder board | zergmutand | Elektronica Junkies | 17 | 14-02-2005 22:40 |
| Asus nforce4 board met sli opstelling beide gpu wctje? | unreal | Hardware Junkies | 1 | 7-01-2005 01:10 |
| on board geluidskaart wil nie :( | lo0m | Hardware Junkies | 6 | 16-02-2004 18:55 |