| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 mei 2007
| Ik heb vanmiddag een oude telefoon uit elkaar gehaald en nou vraag ik me af of ik die op de pc kan aansluiten. Het gaat om de Sendo m570 : ![]() ![]() ![]() ![]() Hij heeft dus 2 lcd's maar hoe sluit je zoiets aan met wat voor snoertje? Ik ben nogal noobje op dat gebied kan zijn dat plaatjes iets te groot zijn weet niet hoe ze kleiner moeten ze zijn met een webcam gemaakt! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Dat is vrijwel onmogelijk. Die schermpjes zijn vaak geen standaard dingen die je op een lpt poort kan aansluiten. Verder kan je bij geen enkel scherm simpelweg een kabel nemen en die erop aansluiten, tenzij het een kant en klare set is. Solderen zal je sowieso moeten doen. Mijn advies: Koop een nieuw los shermpje of probeer erachter te komen welk type scherm dit is. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Was dit niet al een paar dagen eerder gevraagt door iemand anders, lijkt me onderhand de zelfde vraag, of wordt ik nu gek. iniedergeval met heel veel geluk kun je een handje vol nokià schermen verbinden kan je geen drol mee maar ja voor de liefhebber mischien. neem de tp van gc_vos over koop een schermpje heb je meer plezier aan.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Mmm...ik d8 dat ik hier ook gereageeerd had! Schijnbaar heeft mijn reactie pootjes gekregen...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CM fan vraag | dazzler | Elektronica Junkies | 15 | 30-08-2007 20:40 |
| fan vraag | sytox | Cooling & OC Junkies | 9 | 6-04-2007 18:02 |
| Vraag over RAM! | Interfico | Hardware Junkies | 8 | 10-01-2006 10:57 |
| LCD vraag | sandro | Elektronica Junkies | 6 | 6-02-2005 01:48 |
| CPU AMD vraag | Diem | Hardware Junkies | 10 | 26-03-2004 18:25 |