| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 augustus 2007 Locatie: voerendaal
| hoi ik wil in mn case een window maken dat lukt maar hoe kan ik de neon lichten aansluiten op mn pc hoe moet dat ? en wat heb ik nodig ? ik wil in totaal 3 a 4 lampen in brengen greetzzz casettnnoob |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Je hebt geen probleem met elektro, je hebt volgens mij meer een probleem met jezelf redden. Het is namelijk erg eenvoudig, en ook al regelmatig de revue gepasseerd. Wat had je effectief zelf al gezocht of gevonden ?
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Hier heet het geen neon maar ccfl als je die lange dune buisjes bedoelt, deze zijn zeer makelijk aan te sluiten, wat zeg ik er kan niet eens wat fout gaan. In de winkel koop je een setje van 1 of 2 buisjes,daarbij zit een converter en een stel draden met stekkertjes eraan en die kunnen maar op 1 manier aangesloten worden. Heb je een goed merk dan staat het zelfs in de handleiding hoe het moet. Snap je het nog niet google is je vriend en anders de electro tut te vinden natuurlijk in het electro gedeelte. Voor de rest je bent niet dom als je het niet snapt niemand wist in het begin hoe het moest dus schroom niet en stel je vraag of leg je ei zoals wel eens gezegt word.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Wel, zoals ik al zei, het is heel eenvoudig. Als je CCFL's (zo heten die dingen, neon is voor sjonnies met verpauperde golfjes) koopt dan is dat (vrijwel) altijd in kant-en-klare pakketjes en daar zit een handleiding bij hoe het in elkaar steekt. Dat is niet moeilijk en spreekt eigenlijk voor zich ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Citaat:
![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| eerste mod,gelijk problemen | sundive | Casemod Junkies | 6 | 3-12-2006 14:27 |
| window in case - eerste mod | KevinM | Casemod Junkies | 9 | 24-08-2006 21:55 |
| Eerste case mod | handsome | Casemod Junkies | 4 | 1-07-2005 16:16 |
| Eerste eigen case (mod) | rawiramdhan | Casemod Junkies | 5 | 7-05-2004 22:07 |
| Eerste case-mod... | Da MaSter | Casemod Junkies | 16 | 18-08-2003 16:25 |