| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juni 2007 Locatie: Landgraaf
| Jaja, wie gaat er dit jaar (weer) naartoe? ![]() ik ben er weer te vinden dit jaar ![]() ik dnek weer op de zaterdag.. om daar 3 dagen rond te lopen,, lijkt me wat gaar:P maar de goodies zijn cool ik vind bij de xbox360 stand eens een xbox360 muts.. ik word zowat besprongen door omstanders die met me wilden ruilen, hun pech , ik ruilde niet en dat vonden ze jammer..... :Pgreetz, eXtreme |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Ik ga ook alle drie de dagen, misschien alleen op zaterdag en zondag, moet ik nog even over nadenken. Zoals ieder jaar eigelijk!
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 oktober 2006
| Ik ben vorig jaar op zaterdag geweest, viel bijna niet te doen je kon nergens op stond een half uur te wachten om op de wii te spelen. Ik ga dit jaar ook wel denk ik maar dan op een vrijdag, lijkt het mij minder druk enzo. Ik vind het zelf alleen jammer dat er vorig jaar maar een hal was, daar was je al snel op uit gekeken. En jaa, dan ga je automatisch op de foto met de babes .. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Casemodjes kijken is leuk. De beurs interesseert me verder niet zoveel :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Ik ben vanmiddag geweest, er waren ongeveer 10 'echte' modsen die stonden op de TBCL stand. Op de stand van mycom waren er mensen bezig met overklokken(vloeibare stikstof). Verder heb ik Ediejo en Thadeez nog gespot. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Het was erg gaaf om weer wat bekende gezichten te zien, en wat bij te kletsen De mods stonden er prachtig bij, wat oude bekenden gemixt met wat nieuwe instromers. Toen Ed bovenop die stand klom en met goodies begon te smijten was het in een klap druk Misschien tot zondag, voor diegenen die dan nog komen. Ik ben best benieuwd naar de prijsuitreiking, eerste keer dat ik de microfoon niet hoef vast te houden ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Banned Geregistreerd: 29 augustus 2005
| Goodies doen het ook erg leuk zoals Thadeez al zei. ![]() ![]() ![]() En daar gaan ze weer. Vanaf boven is het echt aapjes kijken. Ze vallen gewoon voor een keycord of een muis pad. Is kijken of iemand morgen vanaf boven foto's wil maken. ![]() ![]() Tot morgen. ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Campzone 2007 | DeKemp | Events Junkies | 16 | 2-08-2007 11:04 |
| Endurance LAN 2007 | geek-style joris | Events Junkies | 1 | 25-03-2007 13:44 |
| Cebit 2007 | Jamba | Events Junkies | 9 | 21-03-2007 20:30 |
| Fotos van GamePlay 2006!! | Misterbanks | Events Junkies | 7 | 14-03-2007 08:18 |