| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Puntje voor de 2-do lijst: het versturen van emails bij nieuwe PM's werkt bij mij niet meer. Grtz
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| FF de topictitel nog duidelijker gemaakt, het is mij niet duidelijk waarom het niet werkt btw. Zal eens op onderzoek uitgaan ![]() Ik heb er afgelopen vrijdag nog wel eentje ontvangen. Als er iets misgegaan is moet dat na die tijd gebeurd zijn. Zover ik weet is er in de instellingen niets veranderd, maar wellicht is er serverside iets veranderd ![]() [edit] NXS.nl (onze host) heeft wat aanpassingen doorgevoerd om spam te bestrijden. Ik kan me voorstellen dat de local mail functie uit PHP beperkt wordt. Wel vreemd dat die maatregelen per 29-01 ingingen, en er daarna nog wel mails gestuurd zijn. Geen idee dus of het daar aan ligt. Zal eens even met Redox overleggen.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik heb ten tijde van mn vorige post een testberichtje gestuurd. Nadien nog drie PM's ontvangen (ja, was druk vandaag ) en van allevier keurig een mailtje gehad.Gaat het daar nu ook goed ?
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| LCD werkt niet..? | annuh | Elektronica Junkies | 16 | 24-06-2007 01:41 |
| nieuwe pc......werkt niet mee | pimpmycase | Hardware Junkies | 8 | 31-01-2006 21:19 |
| Overclock werkt niet na nieuwe driver | Masterslave | Cooling & OC Junkies | 16 | 22-12-2004 21:54 |
| 3000+ werkt wel op oude bios maar niet op de nieuwe | SteaRic | Hardware Junkies | 5 | 25-02-2004 22:41 |
| Samsung DVD-speler werkt niet/ bestaat niet :S | Dj Tw@n | Hardware Junkies | 7 | 7-09-2003 14:46 |