| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 oktober 2006
| Ik ga normaal deze case kopen maar: er zitten drie fans in en die moet je met een molex conector aansluiten. Mijn vraag is: er zit een voeding bij maar ik weet niet hoeveel molexconectoren er opzitten omdat ik nog 2 hdd en een dvd-writer heb en wil zkr geen conectoren tekort hebben. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Meestal heeft een fan een verloopstukje er op zitten zodat je geen molex verliest. Dus zeg maar dat er 2 molexen op de fan zitten, de 1 doe je op de molex van je voeding en op de andere zet je bijvoorbeeld je HDD.
__________________ Ga is lekker dood ofzo ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Discussie: X-Gear X-Wing case | Aeromaxx | News & Review Junkies | 6 | 29-11-2006 07:52 |
| X-Gear Black-Eye midi-tower | TreboR | News & Review Junkies | 8 | 10-01-2005 22:16 |
| CIP Black Magics first custom case -_-cube-_- | black magic | Casemod Junkies | 33 | 16-03-2004 11:56 |