| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2006 Locatie: Zutphen
| Nadat mijn iPod was overleden, ben ik opzoek gegaan naar een telefoon met MP3 speler erin. Op zich niet heel erg moeilijk, maar heb geen zin in een abbonement van 2 jaar voor zoveel euro per maand. Dus opzoek naar prepaid en of simlock-vrij . Nu ben ik aan gekomen bij de Alcatel one touch S583. De one touch S583 kan muziek in mp3 afspelen vanaf de miniSD-kaart. Alcatel maakt het u gemakkelijk: aan de zijkant zijn toetsen voorzien waarmee u bijvoorbeeld direct naar een volgend kunt 'skippen'. De telefoon produceert 2.1 stereo surround geluid en heeft een 1,3 megapixel camera. Audio en video kan het streaming afspelen via Edge. Edge is een uitbreiding op gsm/gprs, waarschijnlijk zal Telfort deze netwerkstandaard in Nederland als eerste en voorlopig enige in gebruik gaan nemen. Verder is een fm-radio ingebouwd en behoort ook bluetooth tot de standaarduitrusting. Heeft iemand ervaring met deze telefoon of weet iemand misschien een andere telefoon. Voor ongeveer €200 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 november 2006 Locatie: Vladslo
| Deze gsm dat je noemde is wel degelijk een goed toestel. ik heb zelf ervaring met een BenQ Siemens E 61 dit is ook gsm met geïntegreerde mp3-speler. Je kan er een mini-SD kaartje in kwijt van maximum 1 gigabite. Er zitten ook knopjes op de bovenkant om te switchen van nummer zen pauze,... Het grote nadeel aan deze telefoon is dat de camera niet zo goed is. Maar een voordeel is dan wel dat deze maar 179 euro kost. de link: http://www.benq-siemens.com/cds/frontdoor/0,2...3A1,00.html |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik heb zelf geen ervaringen met die fone. Ik ken dit toestel niet echt. Persoonlijk zou ik niet voor zo'n gsm gaan. ALs ik het zo goed begrijp zoek je voornamelijk een fone met veel functionaliteit. Ik zou als ik jouw was gaan voor een Sony Ericsson. Deze staan voornamelijk bekend om hun functionaliteit. Neem bijvoorbeeld een k750i, deze is dan misschien niet de nieuwste van de nieuwste maar kwa functies kom je hier absoluut niet te kort (2MP, geheugenkaartje etc etc). Deze telefooon is verkrijgbaar nabij de 200,-. Ik denk dat je met zo'n toestel beter af zult zijn... Het is natuurlijk ook maar net wat je wilt, de een gaat voor design en de ander voor functionaliteit. Weer een andere voor beide. Als je misschien wat specifieker bent kwa eisen kunnen we je wellicht beter helpen...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2006 Locatie: Zutphen
| Het gaat me er vooral om dat er MP3 op zit met uitbreidbaar geheugen. Camera hoeft van mij niet, daar heb ik wel normale camera voor .Verder mag die heel simpel zijn, zolang die maar kan bellen sms'en en muziek spelen . |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 november 2006 Locatie: Vladslo
| De gemakkelijkst oplossing voor je probleem is en blijft "het Internet". Je kan onder andere eens kijken op www.phonehouse.nl/ of www.belcompany.nl/ of ... Je kan alle gsm's eens vergelijken met de verschillende voor- en nadelen. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Touch screen lcd's | Wava | Hardware Junkies | 22 | 8-12-2007 09:25 |
| VL System Touch ONE PC Touch Switch | R@mon | News & Review Junkies | 1 | 4-09-2004 22:35 |
| Touch ONE | Tress | News & Review Junkies | 23 | 8-08-2004 02:38 |
| Touch one. | ^n0c3r | News & Review Junkies | 1 | 6-08-2004 15:21 |
| touch buttons verlicht | whocarez | Elektronica Junkies | 22 | 10-08-2003 22:00 |