| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 oktober 2006 Locatie: Lost in space
| ik weet dat mijn mod een beetje standaard lijtk, ben van plan om zelf nog een nieuwe te maken en dan echt veel meer dan dit natuurlijk! Hier kunnen julie zien wat ik ervan gemaakt hebt: http://home.wanadoo.nl/jm.wiersma/pcmod/ De meeste foto's zijn met mobiel gemaakt en zijn daarom wat slecht, de laatsten met digicam! reacties zijn altijd welkom, tips en verbeteringen, etc.. ook! ![]()
__________________ Eart will continue in space and will battle to sruvive.... Computers will rule the world!, we only give them a face! 1+1= calculator mod? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 oktober 2006 Locatie: Kampen
| hi leuk idee, ik had een zelfde idee, alleen heb ik 3 fans aan de onderkant btw die fanhole zijn niet helemaal rond tip voor de volgende keerik zal morgen wel fotos van mijn case make, maar hij moet nog opnieuw gepaint worden. edit: btw die fanhole zijn niet helemaal rond tip voor de volgende keer Dit neem ik trug je hebt er een fan guard voor gehangenNice gedaan |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 oktober 2006 Locatie: Lost in space
| Citaat:
, maar toch bedankt voor je tip, zeker gebruiken bij de volgende!
__________________ Eart will continue in space and will battle to sruvive.... Computers will rule the world!, we only give them a face! 1+1= calculator mod? | |
| | |