| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 maart 2006
| Een goede avond ik heb het volgende probleem. ik heb mijn server geherstart om dat ze in de omgeving met 230v voorzieningen bezig, waren zo als af gesproken, maar nu het probleem, pc netjes laten opstarten en ingelogt tot nu toe geen probleem, maar als windows de applicatie rechts onderin moet laden laat hij er een paar,en daarna begint hij met alles overnieuw inladen van af het inlogen dan, ohja dat doet hij ook in de ander opstarten modus. via het netwerk is hij wel benaderbaar. pc is een asus pc dl deluxe xeon 2400 2bg ram 1.5tb hd. als iemand een idee heeft ik hoor het graag. afz jligt |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Hoi Jeroen, Ik wil je adviseren om eens onze kersverse vernieuwde policy door te lezen, en dan met name de puntjes over taalgebruik, wat er verwacht wordt voor je een topic opent en ook nog het puntje over het kiezen van een topictitel... Er schort op die manier nogal één en ander aan je topic, zou je dat aan willen passen ? Aanvulling: ik snap dat je hier nogal van baalt, maar wil je de volgende keer alsjeblieft een wat minder schreeuwerige titel gebruiken? Dit keer heb ik het aangepast, de volgende keer gaat het topic gewoon op slot. Demoniac
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| drivers, windows en hd problemen | Fret_Kroket | Software Junkies | 4 | 26-02-2006 15:17 |
| Windows 2003 vga drivers | Hellfish | Hardware Junkies | 4 | 16-05-2004 17:33 |
| [WIN]Windows 2003 vraagje(s) | brantje | Software Junkies | 2 | 12-05-2004 19:34 |
| Office 2000 applicatie problemen op het netwerk. | Thadeez | Software Junkies | 3 | 4-12-2003 15:23 |
| Windows xp problemen :( | Eergassie | Software Junkies | 14 | 14-03-2003 21:52 |