| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Banned Geregistreerd: 29 augustus 2005
| Ook dit jaar zijn er weer de HWI info dagen. 21-22 oktober 2006 in de RAI te Amsterdam. De entree is dit jaar gratis! Onderwerpen: Masters of Overclocking. Master of Modding Buiten de Master of Overclocking en de Masters of modding om zijn er meerdere Standhouders aanwezig. Rede genoeg om naar de HWI-Dagen te komen. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Vette casemods en de nieuwste hardware, natuurlijk ga ik! ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
![]() Ik ga iig niet, zaterdag werken en zondag scootahmeeting...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Op de frontpage hebben we een kersvers verslag van de Hardware.Info Dagen 2006 staan. Vandaag heb ik samen met mijn vriendin, Demoniac, [24/7]Buffalo en case_freak de beurs bezocht, en ondanks dat ik het vantevoren iets groter verwacht had vond ik het reuze positief. Veel interessante dingen, meer de nadruk op het presenteren dan op het werkelijk verkopen, en veel spraakzame mensen, al moest ik nogal eens overschakelen op Engels of Duits. Vorig jaar heb ik de HWI nog overgeslagen, en voor de HCC!Dagen gekozen, dit jaar gaat het precies andersom worden. De HCC wordt elk jaar minder, en wat mij betreft is de HWI een waardig (weliswaar kleinschaliger) alternatief. Tot volgend jaar wat mij betreft ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
![]() [edit] Dat was een easy target In plaats van 'het concurrerende team' heb ik er van gemaakt 'het tweede team'. Lijkt me gezien het fun/demo-karakter wel beter, aangezien het dus helemaal geen concurrentie is.
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Banned Geregistreerd: 29 augustus 2005
| Citaat:
Even compleet offtopic als het mag, dat jij je hebt laten 'vangen' om een paar kippen te vangen. (geintje) | ||
| | |
| | #13 (permalink) |
| Ach ja, een lolletje moet kunnen, en als je CJ-collega's het graag willen Overigens had ik het spelletje al vaak gezien (ook wel elders) maar nooit ervaren hoe lastig het is. Het valt lelijk tegen, had er uiteindelijk 6 van de 10 ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| We hebben veel lol gehad op de beurs jah. De beurs zelf vond ik jammer dat hij zo klein was. Ik persoonlijk vond de beurs dus wel een beetje tegenvallen. Ik miste echt wat geweld van Intel en of AMD. Intel had wel lekker water voor de beursgangers (waren wel vergeten iemand er neer te zetten om het water uit te delen) maar echt spectaculaire dingen miste ik wel. Natuurlijk waren er noemenswaardige dingen op de beurs (zoals ik de report verslagen) maar ik persoonlijk had er meer van verwacht.
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [REP] HCC!Dagen 2006 | Carpento | News & Review Junkies | 22 | 3-12-2006 19:02 |
| Hardware.Info Dagen: 29 - 30 Oktober 2005 | Ragon | Events Junkies | 27 | 10-11-2005 20:39 |
| CaseJunkies op de Dealer Info dagen 2004 | Ragon | News & Review Junkies | 6 | 16-09-2004 08:00 |