Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Shopping Junkies > Shop Junkies
Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 6-10-2006, 14:16   #1 (permalink)

Standaard Stroboscoop [TREKPLEISTER]

Vanaf dinsdag 3 t/m zondag 15 oktober bij Trekpleister:

Stroboscoop
De snelheid van het knipperen kan aan de melodie van de muziek worden aangepast. Compleet met verwisselbare lenzen in 4 verschillende kleuren.
2 Jaar garantie.

€ 7.99

***Dit is niet bedoeld om reclame te maken, ik wijs je alleen op een mooie aanbieding!***

Groeten, Hilco (Mr. Oiz
Oud 6-10-2006, 14:18   #2 (permalink)

Standaard

Lijkt mij wel een lachen ding, ik ga als het mag van mijn ouders zeker even een kijkje nemen (met mijn portomonnee mee).
Oud 6-10-2006, 18:15   #3 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Oizo
Lijkt mij wel een lachen ding, ik ga als het mag van mijn ouders zeker even een kijkje nemen (met mijn portomonnee mee).
Laat maar horen wat je ervaringen zijn. Wil eerst wel iets meer weten voordat ik een stroboscoop van 8€ koop... Meestal is goedkoop duurkoop bij dit soort zaken...
Merroc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6-10-2006, 18:35   #4 (permalink)

Standaard

Citaat:
Hoe oud ben je als ik vragen mag ? :P

En zn ding knippert toch alleen maar of ben ik in de war met een ander apparaat?
tukkerpride is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6-10-2006, 18:35   #5 (permalink)

Standaard

ik heb ook eens een strobo gehad nu nog maar dan niet van de trekpleister ze zijn idd wel grappig ik had er zelf ook al aangedacht om in me nieuwe mod te maken
GameFreak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7-10-2006, 00:29   #6 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tukkerpride
Citaat:
Hoe oud ben je als ik vragen mag ? :P

En zn ding knippert toch alleen maar of ben ik in de war met een ander apparaat?
17 Jaar, maar mijn ouders zijn nogal streng.

ONTOPIC: weet iemand hoe groot zo'n ding is? Ik kan namelijk nu even niet naar de winkel, het is half 1 :P
Oud 7-10-2006, 10:46   #7 (permalink)

Standaard

Volgens mij was dit ook al eens in de aanbieding bij trekpleister. Toen waren ze best wel klein.
Pawiro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7-10-2006, 11:57   #8 (permalink)

Standaard

zullen denk ik niet dmx aansluitbaar zijn, analoog maybe
grimmeld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7-10-2006, 12:37   #9 (permalink)

Standaard

Ik heb zojuist even gekeken. En het is een doosje van ongeveer 20 bij 15 cm. Verder staat erop dat de flitsfrequentie regelbaar is???? Reageert hij niet op geluid dan?
Oud 7-10-2006, 14:03   #10 (permalink)

Standaard

stroboscopen reageren zowieso 9 van de 10 niet op geluid, teminste, niet dat het ingebouwd zit, als je em op een analoog/dmx mengpaneel kan aansluiten (en je mengpaneel een beetje fatsoenlijk is en dus een ingebouwde microfoon heeft, kwa beat-detectie) dan doet je mengpaneel dat voor de strobos. Dan nog zul je snelheden moeten invullen op de scenes van je mengpaneel, waarna de beat-detectie alleen slaat op het verwisselen van scenes. D.w.z. dat zo'n beetje de enige interactie met geluid snelheidswisselingen betreft, niet een flits op de beat, maar een snelheidswisseling op de beat, of ik heb een generatie mengpanelen gemist dat ingebouwd een strobosregeling featured. Trouwes zo'n ding zou gek worden als je bijv drum & base draait.

Mochten ze wel ingebouwd op geluid reageren zijn t geen echte stroboscopen, maar maakt de winkel dat ervan. Want als ze ingebouwd op geluid reageren, ga je me niet vertellen dat je kunt schakelen tussen een vaste frequentie en beat-detectie. In ieder geval niet voor die prijs :P
Oud 7-10-2006, 14:43   #11 (permalink)

Standaard

Nja, ik heb autoboxen van de gamma die reageren ook op geluid, maar die gaat gewoon via een microfoon oid. Hij knippert niet precies, maar hij knippert wel
Oud 7-10-2006, 15:05   #12 (permalink)

Standaard

Citaat:
Ik heb zojuist even gekeken. En het is een doosje van ongeveer 20 bij 15 cm. Verder staat erop dat de flitsfrequentie regelbaar is???? Reageert hij niet op geluid dan?
Wie zegt dat hij op geluid moet reageren
En voor dat geld lijkt me dat sterk :P
loekkie112 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7-10-2006, 19:10   #13 (permalink)

Standaard

De advertentie zegt dat hij op geluid moet reageren
Oud 7-10-2006, 19:32   #14 (permalink)

Standaard

ik denk dak t al weet

reageert op piektonen van bepaalde frequenties, zeggen ze dat je de frequentie kan veranderen, zal het schijnlijk zijn of je bas, mid of high tones wilt instellen, of ze houden je voor de gek en bedoelen ze eigenlijk hoe gevoelig hij reageert.
Oud 7-10-2006, 19:41   #15 (permalink)

Standaard

Als't niet op geluid reageert, dan heb ik er ook niet echt belang bij...
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stroboscoop Trunx Elektronica Junkies 6 25-04-2005 19:44
Stroboscoop luxeons Dark Wanderer Elektronica Junkies 7 25-08-2004 12:49
LED-stroboscoop maken? Demoniac Elektronica Junkies 19 4-12-2003 22:55
stroboscoop aansturen whocarez Elektronica Junkies 18 14-07-2003 20:18
(light van stroboscoop) gezocht kleine ccfl squid Elektronica Junkies 10 14-01-2003 20:20

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.