| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Vanaf dinsdag 3 t/m zondag 15 oktober bij Trekpleister: Stroboscoop De snelheid van het knipperen kan aan de melodie van de muziek worden aangepast. Compleet met verwisselbare lenzen in 4 verschillende kleuren. 2 Jaar garantie. ![]() € 7.99 ***Dit is niet bedoeld om reclame te maken, ik wijs je alleen op een mooie aanbieding!*** Groeten, Hilco (Mr. Oiz ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lijkt mij wel een lachen ding, ik ga als het mag van mijn ouders zeker even een kijkje nemen (met mijn portomonnee mee). ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 juni 2006 Locatie: Tilburg
| Citaat:
| |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Citaat:
En zn ding knippert toch alleen maar of ben ik in de war met een ander apparaat?
__________________ Mijn [ C I P ], graag reageren | |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Citaat:
ONTOPIC: weet iemand hoe groot zo'n ding is? Ik kan namelijk nu even niet naar de winkel, het is half 1 :P
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | ||
| | |
| | #9 (permalink) |
| Ik heb zojuist even gekeken. En het is een doosje van ongeveer 20 bij 15 cm. Verder staat erop dat de flitsfrequentie regelbaar is???? Reageert hij niet op geluid dan?
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2006
| stroboscopen reageren zowieso 9 van de 10 niet op geluid, teminste, niet dat het ingebouwd zit, als je em op een analoog/dmx mengpaneel kan aansluiten (en je mengpaneel een beetje fatsoenlijk is en dus een ingebouwde microfoon heeft, kwa beat-detectie) dan doet je mengpaneel dat voor de strobos. Dan nog zul je snelheden moeten invullen op de scenes van je mengpaneel, waarna de beat-detectie alleen slaat op het verwisselen van scenes. D.w.z. dat zo'n beetje de enige interactie met geluid snelheidswisselingen betreft, niet een flits op de beat, maar een snelheidswisseling op de beat, of ik heb een generatie mengpanelen gemist dat ingebouwd een strobosregeling featured. Trouwes zo'n ding zou gek worden als je bijv drum & base draait. Mochten ze wel ingebouwd op geluid reageren zijn t geen echte stroboscopen, maar maakt de winkel dat ervan. Want als ze ingebouwd op geluid reageren, ga je me niet vertellen dat je kunt schakelen tussen een vaste frequentie en beat-detectie. In ieder geval niet voor die prijs :P |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 mei 2006 Locatie: Valkenswaard
| Citaat:
En voor dat geld lijkt me dat sterk :P | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2006
| ik denk dak t al weet reageert op piektonen van bepaalde frequenties, zeggen ze dat je de frequentie kan veranderen, zal het schijnlijk zijn of je bas, mid of high tones wilt instellen, of ze houden je voor de gek en bedoelen ze eigenlijk hoe gevoelig hij reageert. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Stroboscoop | Trunx | Elektronica Junkies | 6 | 25-04-2005 19:44 |
| Stroboscoop luxeons | Dark Wanderer | Elektronica Junkies | 7 | 25-08-2004 12:49 |
| LED-stroboscoop maken? | Demoniac | Elektronica Junkies | 19 | 4-12-2003 22:55 |
| stroboscoop aansturen | whocarez | Elektronica Junkies | 18 | 14-07-2003 20:18 |
| (light van stroboscoop) gezocht kleine ccfl | squid | Elektronica Junkies | 10 | 14-01-2003 20:20 |