| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 november 2005
| Het zit dus zo, Bij het instaleren boot ik van de cd af , wat mij vrij logisch lijkt. Maar als ik dan de keuze krijg om of te installen of te repareren en dat soort dingen. Krijg ik de foutmelding dat er geen cd speler aanwezig is. Ik gebruik deze spelen gewoon voor games en voor andere dingen dus hij werkt wel. Als iemand dit weet bij voorbaat dank, Greets, |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Wellicht zou wat meer info je probleem ook wat sneller oplossen, of ie dus in de BIOS herkent wordt en dergelijke, je systeem specificaties zouden ook wonderen kunnen doen ![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Citaat:
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Als je meerdere drives hebt zul je waarschijnlijk de cd in de foute drive hebben. Anders moet je een drive lenen van iemand en daarme moeten proberen.... Heb hetzelfde probleem ook ooit gehad, met een tokkiewokkie merk dvd drive. Die startte wel de installatieprogramma's, maar deed verder nix aan windows installeren. Gelukkig had ik nog een ouwe dvd drive liggen en die werkte wel. Het kan zijn dat als je pc overschakeld van Bios-mode naar Dos-mode (installatie) dat je cd-rom niet met dos om kan gaan....
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Instaleer Probleem | H-89 | Software Junkies | 12 | 27-10-2006 13:15 |
| [Linux]Mandrake 9.1 instaleer probleem | squid | Software Junkies | 32 | 6-07-2003 14:35 |