| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2006
| Hallo, Ik wil mijn voeding kabels gaan meshen maar naar horen en lezen kan je ook krimpkous gebruiken. Is dit goedkoper? Hoe is het bewerken en de kwaliteit van dit spul? en als het te warm wordt, krimpt het toch? Heeft er iemand ervaring mee? of kan ik beter meshkabels gebruiken, en waar kan ik die vinden? alvast bedankt voor de eventuele tips. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Krimpkous krimt idd als het warm wordt Ik zou het zelf niet direct om mijn psu kabels doen, normaliter gebruikt men krimpkous voor de afwerking van de mesh. Mesh rafelt nogal snel, en als men dan een klein stukje krimpkous om de mesh doet aan beide uiteindens kan het de mesh niet gaan rafelen,b ovendien houdt de krimkous de mesh zo mooi op de juiste plek. Mesh is krijg je bij verschillende (online)casemodshops, klik eens op een de banners hierboven. Èn voordat je het weet beland je in een webshop waar ze vast ook mesh hebben. Ac Ryan heeft b.v setjes met mesh, ideaal om mee te beginnen. Kijk maar eens wat rond op het internet. Hier is trouwens ook een tutorial meshen te vinden, daarnaast is er een topic omtrent meshen. Daar kun je altijd terecht met problemen, vragen etc. etc.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Btw, krimpkous is ook geschikt om kleine printjes of weerstandjes in te krimpen, ik heb hier een kous liggen van 10 cm doorsnee, daar heb ik al een heleboel printjes mee bewerkt.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #5 (permalink) |
| is dat mesh spul dit: http://www.alternate.nl/html/product...wTechData=true en kan ik met deze: http://www.alternate.nl/html/product...artno=AZZ%2334 de voltage van mijn lichtgevende fans halveren zodat het licht uitgaat maar hij wel blijft draaien? |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Jah dat is een simpele mash kit Ik raad je echter de AC ryan aan daar zit wat meer in en is dus ook wat completer
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| okey ik ga eens kijken waar ik dat hier in de buurt kan kopen en anders een webshop en kan ik met deze: http://www.alternate.nl/html/product...artno=AZZ%2334 de voltage van mijn lichtgevende fans halveren zodat het licht uitgaat maar hij wel blijft draaien? |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Schoonoord
| Nope dat zal niet gaan lukken. Of je moet ac ryan blackfire 4 fans hebben. DIe hebben geloof ik dat je het licht en de snelheid apart kan regelen. Of je moet gewoon de soldeerbout pakken en wat gaan solderen. ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) |
| hmm ik meende ergens te hebben gelezen, dacht zelfs hier op het forum, dat een fan op 12 volt draait en als je hem op bijv. 6 of 7 volt zet dat het licht zo gedemd is dat hij nauwelijks zichtbaar is tot helemaal niet maar de fan nog wel redelijk blijft doordraaien... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2006
| Krimpkous is over het algemeen redelijk duur, maar mijn vader neemt het voor niks van het werk mee, handig voor mijn electornica hobby, niet voor cabelsleeving of zo iets omdat ik met geen mogelijkheid de krimpkous over de power connector zou kunnen krijgen!! (niet zo'n groote diameeter). Ik stook het zelf aaltijd met een verfstripper of zo warm, werkt goed. Maar niet te lang, want dat vind de kabel niet leuk , met een aansteker kan ook, maar is wel lastig.
__________________ Mahaha, casemod in progess!!! Klik hier voor een previeuw van mijn casemod! |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik gebruik voor korte stukjes de punt van mijn gassoldeerbout of gewone soldeerbout. Voor langere stukken (vooral op mijn werk, kabels opmoffen enzovoort) gebruik ik ook een verfbrander. Eerst het midden helemaal vastkrimpen, dan naar buiten werken. Werkt perfect!
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |