Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 26-09-2006, 17:07   #1 (permalink)

Standaard Schuur en spuitvraag

Ik heb net de tutorail bekeken van het spuiten van je case, en ik vroeg me af of ik mn case de eerste keer ook kan schuren met een schuurmachine, dat lijkt me een stuk makkelijker maar als ik daarmee mn case zou verpesten dan laat ik het liever.
Dus ik zou graag willen weten wat ik het beste kan doen.
Kevin-mod is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-09-2006, 17:15   #2 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Ik heb mn huidige mod ook met het machientje geschuurd, en dat gaat prima. Dan moet ik er wel bij zeggen dat ik 'm helemaal kaal gemaakt heb, en niet zoals in de tutorial dat de originele laag deels blijft zitten...
Oud 26-09-2006, 17:21   #3 (permalink)

Standaard

-Ik snap dus dat het wel kan maar is het aan te bevelen of niet?

-Verder vroeg ik me nog af wat jullie precies bedoelen met het wegschuren van oneffenheden in de spuitlaag(is het de bedoeling dat dat gebeurt als het nog nat is of als het al is opgedroogd)
Oud 26-09-2006, 17:25   #4 (permalink)

Bartjez's schermafbeelding

Standaard

-Ligt eraan wat je wilt, wil je vanaf kaal metaal opnieuw gronden en spuiten of alleen een nieuw laagje? In het laatste geval zou ik gewoon met een schuurpapiertje (niet te grof) een beetje je case opschuren en spuiten. Dan weer schuren en spuiten, en dat eenpaar keer herhalen.

-Een natte verflaag zou ik niet schuren Als ie al wat uit is gehard dan kan dat best, maar direct na het spuiten schuren: nee...niet aan te raden
Oud 26-09-2006, 19:50   #5 (permalink)

Standaard

ok bedankt
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[VR] Grote Schuur/Garage/Loods voor robot. Freakazoid Area 1337 14 11-10-2003 01:46

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.