Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Overige Fora > CaseJunkies Support en Feedback
CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier...
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 22-09-2006, 21:57   #1 (permalink)

Standaard www.casejunkies.com laad niet volledig + cpu @ 100%

hoihoi,

om de een of andere reden werkt casejunkies hier niet. Als ik met internet explorer danwel firefox www.casejunkies.com probeer te openen komt ie niet verder dan dit: http://members.home.nl/a.kost/casejunkies.jpg waarbij de cpu op 100% zit te draaien.

Het forum werkt echter goed, weliswaar vanaf google benadert daar ik via de index van casejunkies niks kan.

't kan niet aan de firewall liggen want die heb ik niet, behalve dat windows ding maar die is uitgeschakeld. En der staat een router: asus wl500g deluxe. Antivir: NOD32, maar probleem was er al lang vóór ik nod32 installeerde (norton internet security 2005 was de voorganger).

Dus... waar kan dit aan liggen??

groetjes!

Bart Grefte

pc specs:
windows xp prof + sp2
amd athlon xp 1800+
2*512MB DDR RAM
ECS K7S5A, versie onbekend
ASUS geforce 4 mx440
Seagate 40GB (bootschijf)
Maxtor 200GB (backup, data, muziek, films, etcetc...)
internet: @ome BBtje

ps. 'k probeer morge ff op mams der geoc'de pentium 3 bak
bartgrefte is offline  
Oud 22-09-2006, 22:08   #2 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Ik herken het in die zin dat het bij mij ook weleens even de tijd nodig heeft om de afbeeldingen binnen te halen, maar dat is vaak na een F5 of CTRL-R weer over.

Heb je je cache (of in Firefoxtaal: buffer) al eens leeggegooid ? En treedt het probleem ook op als CaseJunkies als enige site geopend is (en niet samen met nog *ruwe schatting* 23 ander tabbladen ?

En kun je er ook achter komen welk deel er geladen wordt op het moment dat het misgaat ?
Oud 22-09-2006, 22:40   #3 (permalink)

Koradhil's schermafbeelding

Standaard

Misschien helpt het om je pc ff te herstarten en dan als eerste Firefox te openen en Casejunkies te laden? In de schreenshot die je geplaatst hebt heb je nog een groot aantal andere schermen open en je system tray (naast de klok) wordt ik ook niet vrolijk van.. en dat op een 1800+ CPU..
Koradhil is offline  
Oud 23-09-2006, 00:56   #4 (permalink)

Standaard

Wat heel erg goed helpt is eerst je downloads eens te stoppen. Dit heb ik zelf meerdere malen meegemaakt.
Oud 23-09-2006, 11:15   #5 (permalink)

Standaard

net firefox afgesloten en geherstart, moest toch nog wegens het in de wacht staan van een firefox update, 1 tabblad open en nog altijd zeflde probleem, ook met IE.

Net, om ff te proberen, heb ik mams der geoc'de p3 bak opgestart. daar doet de site normaal. Ok, niet alles geprobeerd, maar de portal laad tenminste zonder cpu load

Heb trouwens eens zitten denken, zou het kunnen dat norton wat resten heeft achtergelaten waardoor casejunkies niet werkt? of een verkeerde instelling ofzo

cache heb ik al meerdere keren leeg gegooid, helpt niet

edit:, hier een linkje naar tweakers: link
iemand met zelfde probleem , is alleen oud topic dus hoop dat diegene nog ff reageerd
bartgrefte is offline  
Oud 24-09-2006, 14:35   #6 (permalink)

Standaard

ok, heb eens aandachtig bij internet explorer gekeken. vanaf het laden van dit bestand begint de 100% cpu load:
http://localhost/www.casejunkies.com/images/box_bg.gif , deze link staat 2* in de volgende css: http://www.casejunkies.com/scripts/style.css

hier struikelt mijn pc dus over

(volgens de tweakers)
bartgrefte is offline  
Oud 24-09-2006, 16:47   #7 (permalink)

Standaard

Beetje vreemd dat er nog een localhost link in de CSS staat. Heb het nu aangepast naar het kloppend URL. Probeer het nu even opnieuw a.u.b.
Oud 24-09-2006, 16:53   #8 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redox
Beetje vreemd dat er nog een localhost link in de CSS staat. Heb het nu aangepast naar het kloppend URL. Probeer het nu even opnieuw a.u.b.
IE: werkt!
FF: werkt niet.... maar nadat de buffer leeggegooid werd door moi (f5 danwel ctrl+f5 hielp niet) werkt nu ook!!! thanx!!!

maar nu zou ik nog wel graag willen weten waarom mijn pc hierover struikelt, enig idee?
ik hou het erop dat norton iets heeft achtergelaten maar het kan denk ik ook wel wat anders zijn
bartgrefte is offline  
Oud 24-09-2006, 17:06   #9 (permalink)

Koradhil's schermafbeelding

Standaard

In de CSS stond dus een link naar localhost/www.casejunkies.com .. etc
Localhost houdt in dat de browser de (in dit geval) afbeelding moet zoeken op de locale machine (dus je eigen pc). Aangezien die link die erna volgt niet bestaat op jouw pc, kan de browser hem niet vinden en gaat blijkbaar je pc over zn nek.
Had je misschien een webserver programma op je pc staan? Kan zijn dat de browser ging zoeken in de www map die dat programma gebruikt (locale data map die je via dat server progje dus op internet deelt).
Koradhil is offline  
Oud 24-09-2006, 17:09   #10 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koradhil
In de CSS stond dus een link naar localhost/www.casejunkies.com .. etc
Localhost houdt in dat de browser de (in dit geval) afbeelding moet zoeken op de locale machine (dus je eigen pc). Aangezien die link die erna volgt niet bestaat op jouw pc, kan de browser hem niet vinden en gaat blijkbaar je pc over zn nek.
Had je misschien een webserver programma op je pc staan? Kan zijn dat de browser ging zoeken in de www map die dat programma gebruikt (locale data map die je via dat server progje dus op internet deelt).
heb alleen bpftp zo nu en dan aan voor alleen wat binnen me netwerk te versturen verder niet...
bartgrefte is offline  
Oud 24-09-2006, 22:09   #11 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Mjah, dat je PC er op bokt is niet oke, maar het probleem in de CSS is in ieder geval fixed Mocht je dat willen mag je natuurlijk wel in Software Junkies een topic over jouw deel van het probleem openen

Ik zeg: jeuj, fixed
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Casejunkies logo werkt niet meer Jamba CaseJunkies Support en Feedback 3 3-05-2005 21:56
Draadloze optische muis laad eventjes op dan niet meer Dexxa ancientone Hardware Junkies 10 4-11-2003 23:27
Ik kan niet inloggen op de hoofdwebsite van casejunkies! david_hoepelman CaseJunkies Support en Feedback 11 10-02-2003 14:19

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.