| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juli 2006
| Beste... Dit is de indeling van de computer die ik wil gaan modden. De processorfan wil ik d.m.v. een buisje naar de zijkant van de kast brengen zodat hij koelere lucht van buiten aanzuigt / de warme lucht meteen naar buiten blaast. Mijn vraag is nu welke fans ik het beste naar buiten kan laten blazen en welke naar binnen. Alvast bedankt, Hulk |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Je voeding blaast waarschijnlijk naar buiten. Die fan aan de voorkant kun je als intake gebruiken. Een uitlaat fan op de achterkant is ook niet overbodig, je kunt hier de buis van je processorcooler op aansluiten. Wat zijn je specs? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Een gewone normale opstelling dus? :P
__________________ Mijn [ C I P ], graag reageren |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik heb in mijn gewone pc een buis gemaakt naar mijn cpu fan (zalman). Verder zit er een zalman op mijn gpu en er zit een fan in mijn voeding (noise-killed). Dit draait al een jaartje goed, zonder heetlopers. Maar ik zit er wel aan te denken om een intake bij mijn harddisks te maken. Dus ik weet niet of je dat ding geluidsloos wilt maken of niet....
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juli 2006
| Maakt niet uit, ik wil gewoon graag weten welke fans naar buiten moeten blazen en welke naar binnen. Ze blijven op de zelfde plek zitten, zo zat het origineel ook al. Behalve dan die ene voor aan, die heb ik er bij gezet. En natuurlijk de buis bij de CPU. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Led fans | unstable | Casemod Junkies | 4 | 4-12-2005 17:08 |
| 2 fans | clubphotoshop | Elektronica Junkies | 4 | 24-09-2005 14:52 |
| 40 mm fans | Juggernaught | Cooling & OC Junkies | 15 | 23-02-2005 18:40 |
| Fans | $hifter | Casemod Junkies | 23 | 6-11-2004 23:55 |
| Fps vraagje en Upgrade vraagje! | CaseModXXL | Hardware Junkies | 12 | 26-04-2004 18:51 |